پنجشنبه ۱۲ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۰۶
کد مطلب : 103110
منبع : قم نیوز

۱۶۰۰ دانش‌آموز در قم از تحصیل بازماندند

قم نيوز : مدیرکل آموزش‌وپرورش قم گفت: از آغاز شروع بیماری کرونا، بیش از هزار و ۶۰۰ تَن از دانش‌آموزان این استان به دلیل ممانعت خانواده‌ها از ورودشان به مدارس از تحصیل بازماندند، که بیشتر این تعداد در دوره ابتدایی هستند.
۱۶۰۰ دانش‌آموز در قم از تحصیل بازماندند
۱۶۰۰ دانش‌آموز در قم از تحصیل بازماندند
به گزارش قم نیوز علیرضا رحیمی مدیرکل آموزش‌وپرورش قم در جلسه ستاد مدیریت بحران قم، در تالار کرامت استانداری اظهار داشت: آموزش و پرورش استان در ۹ شاخص از جمله فاصله‌گذاری، غربال‌گری، مراقبت از گروه‌های آسیب پذیر، بهداشت مواد غذایی، گندزدایی، تهویه هوای کلاس درس، سرویس‌های بهداشتی، دفن پسماندها و آب آشامیدنی پیشرفت قابل توجهی داشته است.

 وی برگزاری جلسه با مدیران مدارس استان را مورد توجه قرار داد و گفت: یکی از مباحثی که در این جلسه ها تاکید می‌شود، واکسیناسیون، رعایت مسائل بهداشتی و مراقبت‌ها است، که خوشبختانه در بحث تزریق واکسن دانش‌آموزی مطابق ارزیابی علوم پزشکی رشد داشتیم.

رحیمی همچنین با بیان اینکه کرونا برای دانش آموزانی که علاقه به حضور در کلاس درس ندارند، بهانه خوبی است گفت: زیرساخت‌های بیشتر مدارس استان جوابگوی نیاز معلمان برای آموزش غیرحضوری نیست، به همین علت تقاضای رفع محدودیت‌ها را دارند.


انتهای پیام / 106
https://qomnews.ir/vdcdfs0fzyt0zf6.2a2y.html
نام شما
آدرس ايميل شما