پنجشنبه ۱۲ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۱۷:۱۰
کد مطلب : 103123

کشتی گیر قمی به اردو تیم ملی بزرگسالان دعوت شد

قم نيوز : علیرضا نجاتی فرنگی کار قمی با اعلام فدراسیون کشتی جمهوری اسلامی ایران توسط سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان ایران به اردوی تیم ملی دعوت شد.
کشتی گیر قمی به اردو تیم ملی بزرگسالان دعوت شد
کشتی گیر قمی به اردو تیم ملی بزرگسالان دعوت شد
به گزارش قم نیوز علیرضا نجاتی کشتی‌گیر وزن 60کیلوگرم با استعداد قمی که سابقه قهرمانی در مسابقات جهانی ۲۰۱۹ قزاقستان و مدال برنز مسابقات جهانی ۲۰۲۱ را در کارنامه خود دارد، صبح امروز توسط محمد بنا به اردوی تیم‌ملی بزرگسالان کشتی‌فرنگی ایران دعوت شد.

تیم ملی کشتی فرنگی ایران مسابقات قهرمانی آسیا، بازی‌های آسیایی و مسابقات جهانی را در سال ۲۰۲۲ پیش رو دارد، با برپایی رقابت‌های قهرمانی کشور و جام تختی، حالا تکلیف لیست محمد بنا برای سه رویداد پیش رو مشخص شده است.

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی در این‌باره گفت: مسابقات جام تختی که همه ساله به نام یک کشتی گیر بزرگ برگزار می شود امسال بعنوان مرحله آخر انتخابی تیم ملی که قرار بود در ایران انجام شود از سطح خوبی برخوردار بود. همه داشته‌های ما به جز ۷ مدال آوری که در 6 وزن از این مسابقات معاف بودند، در این رقابت ها حاضر بودند و هر مسابقه ای هیجان خودش را داشت و تمام کسانی که در سالن حضور داشتند واقعا از مسابقات راضی بودند.

اردوی تیم ملی بزرگسالان کشتی فرنگی ایران از ۱۵ اسفندماه الی ۲۶ اسفند ماه در خانه کشتی شهید مصطفی صدر زاده آغاز خواهد شد.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdchixnzx23nvzd.tft2.html
نام شما
آدرس ايميل شما