قم نيوز : مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور ضمن تقدیر از نگاه عدالت محور استاندار قم در توسعه و رشد مناطق مختلف استان گفت: یکی از موضوعات مهم در استان‌هایی همانند قم حاشیه‌نشینی است که به یکی از مسائل اساسی قم تبدیل شده و رسیدگی و اتخاذ تدابیری برای حل آن‌ها باید در دستور کار مسئولان باشد.
آیت‌الله اعرافی: رفع حاشیه‌نشینی در دستور کار مسئولان قرار گیرد
آیت‌الله اعرافی: رفع حاشیه‌نشینی در دستور کار مسئولان قرار گیرد
به گزارش قم نیوز آیت الله علیرضا اعرافی امروز در دیدار سید محمدتقی شاهچراغی استاندار قم ضمن تشکر از روحیه  جهادی و مردمی استاندار، ‌بر بین المللی بودن شهر قم تاکید و اظهار کرد: ما در توسعه ی شهر قم باید قم را بعنوان جهان شهر معنوی فرض کرده و در همه ی ابعاد از معماری تا راه سازی این معنویات باید ملموس باشند.

وی افزود: معماری اصیل ایرانی اسلامی بر روی روحیات انسان تاثیر می گذارد و باعث آرامش انسان می شود.

مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور ضمن تقدیر از نگاه عدالت محور استاندار قم در توسعه و رشد مناطق مختلف استان گفت: یکی از موضوعات مهم در استان‌هایی همانند قم حاشیه‌نشینی است که به یکی از مسائل اساسی قم تبدیل شده و رسیدگی و اتخاذ تدابیری برای حل آن‌ها باید در دستور کار مسئولان باشد.

همچنین سیدمحمدتقی شاهچراغی استاندار قم در این دیدار یکی از مهمترین وظایف خود را بازگشت اعتماد عمومی مردم به عنوان سرمایه اجتماعی بیان کرد و گفت: در تحقق این هدف از ابتدای آغاز مسئولیت با حضور در میان مردم به دنبال احیاء اعتماد عمومی بوده ایم.

وی افزود: ‌وقتی مدیران استان می بینند مسئولین ارشد استان در بین مردم می روند و در میان ایشان تصمیم گیری می کنند،‌آنها نیز به همین روش عمل خواهند کرد.

شاهچراغی با اشاره به انتخاب مدیران جوان و جهادی برای اداره ی بخش های مختلف استانداری و استان گفت: در سال آینده شاهد سرعت گرفتن توسعه ی استان در بخش های مختلف خواهیم بود.

استاندار قم با اشاره به سفر پرخیر و برکت رئیس جمهوری به قم و تخصیص اعتبارات مناسب برای توسعه ی استان ادامه داد: مجوزهایی که هیات دولت برای توسعه ی استان و همچنین بازسازی بافت فرسوده، ساماندهی سکونت گاه های غیررسمی به استان داده است چند هزار میلیارد تومان ارزش دارد.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcjttevxuqeyvz.fsfu.html
نام شما
آدرس ايميل شما