يکشنبه ۱۵ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۱۶:۴۸
کد مطلب : 103181
مدیرکل کمیته امداد قم خبر داد:

اختصاص ۴۰۰میلیارد تومان برای اشتغال‌زایی مددجویان در قم

قم نيوز : مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) قم گفت: اعتبارات این نهاد برای اشتغال‌زایی از ۱۷۰ میلیارد تومان درسالجاری به ۴۰۰ میلیارد تومان درسال ۱۴۰۱ خواهد رسید.
اختصاص ۴۰۰میلیارد تومان برای اشتغال‌زایی مددجویان در قم
اختصاص ۴۰۰میلیارد تومان برای اشتغال‌زایی مددجویان در قم
‌به گزارش قم نیوز محسن مسعودیان راد با بیان اینکه اعتبارات این نهاد برای اشتغال‌زایی از ۱۷۰ میلیارد تومان در سالجاری به ۴۰۰ میلیارد تومان در سال ۱۴۰۱ خواهد رسید افزود: این درحالیست در سال ۹۹، بیش از ۷۰ میلیارد تومان به این امر اختصاص یافته بود.

وی اظهار داشت: کمیته امداد شجره طیبه‌ای است که آثار برکات و ثمرات موجب دلگرمی و بارقه‌های امید در دل محرومان و مستضعفان جهان شده‌است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) قم اضافه کرد: خودباوری محرومان و توانمندسازی آنان مهم‌ترین هدف امام راحل در فقرزدایی جامعه است که ما وظیفه داریم این تفکر و اندیشه بلند را عملی کنیم.

مسعودیان با اشاره به این‌که کمیته امداد در آغاز گام دوم انقلاب با شرایط خاص و پیچیده‌ای از فقر روبرو شده‌است، گفت: باید نقشه دقیق و نسخه شفابخشی برای فقر فزاینده و پیچیده امروز جامعه داشته باشیم.

وی ادامه داد: امروز برای رفع فقر در جامعه علاوه بر اقدامات حمایتی، باید بیش از گذشته به اقدامات توانمندسازی و اشتغال‌زایی توجه شود.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcbwfb88rhbg8p.uiur.html
نام شما
آدرس ايميل شما