يکشنبه ۱۵ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۲۱:۰۵
کد مطلب : 103188

امحای بیش از 1500 کیلوگرم مواد مخدر در قم

قم نيوز : بیش از هزار و 500 کیلوگرم مواد مخدر مکشوفه با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری در قم امحا شد.
امحای بیش از 1500 کیلوگرم مواد مخدر در قم
امحای بیش از 1500 کیلوگرم مواد مخدر در قم
به گزارش قم نیوز احمد حاجی زاده معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری قم صبح امروز با شرکت در مراسم امحاء بیش از 1500 کیلوگرم مواد مخدر، ضمن گرامیداشت یاد شهدای گرانقدر مبارزه با مواد مخدر و جوانانی که در راه صیانت از جامعه اسلامی و بنیان خانواده‌ها، جان خود را ازدست داده اند گفت: صرف مبارزه با مواد مخد کافی نیست و راه حل‌های ایجابی و سلبی باید بیش از پیش در دستور کار قرار گیرد.

وی تأکید کرد: این میزان مواد مخدر فقط مربوط به استان قم نبوده و با توجه به اینکه استان قم در شاهراه مواصلاتی 17 استان قرار گرفته، بسیاری از کشفیاف استان در محور های عبوری قم اتفاق می‌افتد و هدف آن‌ها استانهای همجوار می باشد.

حاجی زاده با اشاره به اینکه نجات یک فرد نجات یک جامعه است افزود: همه باید در حفظ و حراست از حریم خانواده‌ و سلامت جوانان مراقبت کنند و دستگاه‌های دولتی نیز در کنار مردم در ریشه‌کنی این بلای خانمان سوز جامعه تمام قد در صحنه باشند.

معاون استاندار قم در خاتمه با اشاره به کشت مواد مخدر در کشور های همسایه، خاطرنشان کرد: تا منبع درآمد و تولید ثروت سوداگران از راه کشت و عرضه مواد مخدر است، قاچاق و سوء مصرف مواد مخدر و مبارزه با آن نیز همچنان ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcivpazvt1auz2.cbct.html
نام شما
آدرس ايميل شما