دوشنبه ۱۶ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۱۳:۳۷
کد مطلب : 103201
منبع : قم نیوز

برگزاری کارگاه‌های تولید محتوای مهدوی در مسجد مقدس جمکران

قم نيوز : دبیر جشنواره هواداریم از برگزاری کارگاه‌های تولید محتوای مهدوی در مسجد مقدس جمکران از 20 تا 22 اسفندماه با حضور هنرمندان و اساتید برجسته برگزار می‌شود.
برگزاری کارگاه‌های تولید محتوای مهدوی در مسجد مقدس جمکران
برگزاری کارگاه‌های تولید محتوای مهدوی در مسجد مقدس جمکران
به گزارش قم نیوز محمدعلی حبیبی دبیر جشنواره به عشق مهدی هواداریم با بیان اینکه جشنواره هواداریم برای ایجاد حال و هوای مهدوی و نهادینه کردن فرهنگ انتظار در ایام ولادت امام عصر(عج) برگزار می‌شود اظهار کرد: قالب‌های جشنواره شامل شبکه‌های اجتماعی و صفحات مجازی، سایت‌ها و پایگاه‌های خبری و بخش‌های جشنواره، موشن گرافیک، گرافیک و پوستر، عکاسی و تدوین، نرم افزار‌های موبایلی و بازی، کلیپ و مستند کوتاه است.

حبیبی با تاکید بر اینکه مهلت ارسال آثار این جشنواره تا 19 اسفندماه است تصریح کرد: بخش جنبی این جشنواره رویداد سه روزه تولید محتوا است که از 20 تا 22 اسفندماه با حضور اساتید برجسته در موضوعات مختلف برگزار می‌شود.

دبیر جشنواره هواداریم خاطرنشان کرد: خواهران و برادران هنرمندی که می‌خواهند در این رویداد شرکت کنند به صورت رایگان می‌توانند در سایت salaambarmahdi.ir پیش‌ثبت‌نام کنند.

وی اضافه کرد: پس از اتمام مرحله پیش‌ثبت‌نام هیات اولیه داوری آثار و نمونه‌کارهای ثبت‌نام کنندگان را بررسی کرده و سپس با برگزیدگان تماس گرفته شده تا در دوره شرکت کنند؛ با توجه به اینکه هدف رویداد تولید آثار و محتوای مهدوی است قاعدتا افراد حرفه‌ای امکان شرکت در دوره را دارند. همچنین امکان پیش‌ثبت‌نام در چنددوره برای علاقمندان وجود دارد اما در نهایت به دلیل برگزاری همزمان کارگاه‌ها تنها امکان شرکت در یک کارگاه وجود خواهد داشت.

حبیبی با بیان اینکه این کارگاه‌ها با راهنمایی اساتید برای تولید آثار برگزار می‌شود افزود: کارگاه‌ طراحی پوستر مهدوی با حضور استاد مجتبی مجلسی، کارگاه کپشن‌نویسی با حضور استاد رضا جوان آراسته، کارگاه حروف‌نگاری مهدوی با حضور استاد حامد مغروری، کارگاه تصویرسازی مهدوی با حضور استاد دوست‌محمدی، کارگاه گرافیک متحرک مهدوی با حضور استاد علیرضا پورشکوری و استاد مصطفی کاظم‌خانی، کارگاه تولید پادکست مهدوی با حضور استاد حامد حجتی و تور عکاسی جمکران با حضور استاد مهدی طاهری برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: جوایز آثار برتر در کارگاه‌‌های گرافیک متحرک مهدوی برای رتبه اول 6 میلیون تومان و تندیس افتخار، برای نفر دوم 4 میلیون تومان و لوح تقدیر و برای نفر سوم 2 میلیون تومان و لوح تقدیر و کارگاه‌های دیگر برای رتبه اول 5 میلیون تومان و تندیس افتخار، برای نفر دوم 3 میلیون تومان و لوح تقدیر و برای نفر سوم 2 میلیون تومان و لوح تقدیر است.

دبیر جشنواره هواداریم با تاکید بر اینکه اسکان و پذیرایی شرکت‌کنندگان غیربومی در این رویداد به صورت رایگان و حسینیه‌ای در مسجد مقدس جمکران خواهد بود خاطرنشان کرد: اختتامیه این رویداد هم روز 22 اسفندماه برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ 106
https://qomnews.ir/vdce7x8zzjh87wi.b9bj.html
نام شما
آدرس ايميل شما