يکشنبه ۲۲ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۱۷:۴۴
کد مطلب : 103335

آغاز عملیات ساخت ۱۸۰۰ واحد در اراضی ۲۲ هکتاری پردیسان قم

قم نيوز : مدیرکل بنیاد مسکن استان قم از آغاز عملیات ساخت ۱۸۰۰ واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن در اراضی ۲۲ هکتاری پردیسان قم خبر داد.
آغاز عملیات ساخت ۱۸۰۰ واحد در اراضی ۲۲ هکتاری پردیسان قم
آغاز عملیات ساخت ۱۸۰۰ واحد در اراضی ۲۲ هکتاری پردیسان قم
به گزارش قم نیوز داریوش بلدی اظهار داشت: در اراضی ۲۲ هکتاری پردیسان قم تعداد ۱۸۰۰ واحد مسکونی احداث خواهد شد که عملیات اجرایی آن از نیمه اسفند شروع شده است.

مدیرکل بنیاد مسکن استان قم افزود: از ابتدا برای ساخت تعداد ۷۰۰ واحد مسکونی در این اراضی برنامه ریزی شده بود که با کارسازی، پیگیری و تلاش اداره کل راه و شهرسازی استان این سهم به تعداد ۱۸۰۰ واحد افزایش یافت.

بلدی گفت: این اراضی در بلوار ۱۰۰ متری امام صادق (ع) و در کنار میدان شهید مکیان پردیسان قم قرار دارد.

وی در خصوص طولانی شدن شروع ساخت این واحدها توضیح داد: در این محدود ۷۰ هکتار زمین با کاربری غیر مسکونی وجود داشت که ۲۲ هکتار از آن برای ساخت واحدهای مسکونی تغییر کاربری داد که البته این تغییر کاربری، تهیه نقشه و اخذ پروانه و مجوزات زمان بر بود و موجب تأخیر در شروع پروژه شد.

وی تصریح کرد: حدود ۴۰۰ متقاضی که از سال گذشته اقدام به واریز آورده اولیه کرده‌اند در اولویت تخصیص پروژه خواهند بود و مابقی سهم افزایش یافته، از بین متقاضیان فاز پنج ثبت نام به قید قرعه کشی تخصیص خواهد یافت.

مدیرکل بنیاد مسکن در پایان اظهار داشت: امیدواریم با تزریق آورده متقاضیان و تخصیص وام این پروژه ظرف مدت ۳۶ ماه به اتمام برسد و متقاضیان بتوانند واحدهای خود را تحویل نمایند.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcc11qsp2bqx18.ala2.html
نام شما
آدرس ايميل شما