قم نيوز : مدیر حوزه های علمیه گفت: شیوه حاکمان آل سعود که بریدن سرها در بلاد حرمین شریفین را برای خفه کردن صدای مخالفین و منتقدین در پیش گرفته‌اند همانا از اندیشه‌های وهابیت تکفیری نشأت می‌گیرد.
آیت‌الله اعرافی: اعدام دسته جمعی شیعیان عربستان فضاحت‌بار بود/ ادعاهای ‌حقوق بشری ‌دروغی بیش نیست
آیت‌الله اعرافی: اعدام دسته جمعی شیعیان عربستان فضاحت‌بار بود/ ادعاهای ‌حقوق بشری ‌دروغی بیش نیست
به گزارش قم نیوز آیت الله علیرضا اعرافی مدیر حوزه های علمیه با صدور بیانیه ای جنایت آل سعود در به شهادت رساندن بیگناهان در کشور عربستان را محکوم کرد که متن آن به این شرح است: با نهایت تأسف و تأثر خبر شهادت جمعی از پیروان اهل‌ بیت علیهم السلام به ویژه جمعی از جوانان و نوجوانان ولایتمدار به دست رژیم جنایتکار آل سعود را دریافت نمودیم؛ لذا ضمن عرض تسلیت به خانواده شهدا، از خداوند متعال مسألت می نمائیم تا آنها را با محمد و آل محمد محشور نموده و به بازماندگان صبر و أجر عنایت فرماید.

شیوه حاکمان آل سعود که بریدن سرها در بلاد حرمین شریفین را برای خفه کردن صدای مخالفین و منتقدین در پیش گرفته‌اند همانا از اندیشه های وهابیت تکفیری نشأت می‌گیرد و این همان اندیشه باطلی است که به خود اجازه می‌دهد جنایت‌های مختلف را برای حفظ قدرت ظالمانه خود به کار گیرد که در این راه از بریدن سر طفل صغیر و شیخ کبیر ابائی ندارد.

 قبیح تر از جنایت های رژیم آل سعود، آن دوگانگی فضاحت بار در معیارهایی است که اکنون به عیان برای همه جهانیان روشن شده است. بکارگیری چنین معیارهای دوگانه مایه ننگ آنچه جامعه جهانی خوانده می شود. چنانچه ملاحظه می‌کنیم سازمان‌های حقوق بشری و همچنین شبکه‌های فضای مجازی و رسانه‌های بین المللی به صورت گذرا به این موضوع پرداخته وتلاش کردند این جنایت را لاپوشانی نمایند و از قضا بسیاری از سازمان‌های بین‌المللی هیچ گونه موضعی نگرفتند و عجیب‌تر و فجیع‌تر از آن اینکه برخی فقط به اظهار نگرانی اکتفا کردند علاوه بر آن به وضوح قابل مشاهده است که هیچ نهاد بین‌المللی حقوقی یا ورزشی یا دانشگاهی را مشاهده نمی‌کنیم که بعد از این جنایت سنگین که ضمیر بشیرت را به لرزه در می‌آورد روابط خود را با آل سعود قطع کند و این دلیلی بر دروغ بودن ادعاهای آن‌ها درباره حقوق بشر و دفاع از حق حیات بشر و جعلی بودن شعارهای آزادی رسانه‌ای و مانند آن است.

شکی نیست که همه می‌دانند که نمی‌شود چهره زشت آل سعود را با وجود این همه جرائم پاک کرد جنایاتی از قبیل جمله دستگیری مخالفین مسالمت‌آمیز بویژه نوجوانان و شکنجه آنها و در نهایت سربریدن آن‌هاست و این طغیان سعودی دلیلی بر استکبارطلبی و جنایت پیشگی است که با پشتیبانی آمریکا و صهیونیسم و همدستی اروپایی ها صورت می گیرد و لکن در نهایت سوف یعلم الذین ظلموا أی منقلب ینقلبون».

حوزه‌های علمیه این جنایت وحشیانه را به شدیدترین شکل محکوم نموده و از امت اسلامی و علماء و متفکرین و موسسات جهان اسلام درخواست می نماید این جنایت را محکوم نموده و همچنین از آنچه‌که جامعه جهانی نامیده می‌شود وهمچنین از سازمان‌های مربوطه و مؤسسات حقوقی و رسانه‌ای و غیر آن‌ها درخواست می‌نماییم که اعلام موضع نموده و نقش خود را برای جلوگیری از تکرار چنین حوادثی در آینده ایفا نمایند.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdchmxnz623nvxd.tft2.html
نام شما
آدرس ايميل شما