> ۲۱۲ جهیزیه و کمک هزینه ازدواج به نوعروسان قمی اهدا شد | قم نیوز
چهارشنبه ۲۵ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۲۱:۵۳
کد مطلب : 103389

۲۱۲ جهیزیه و کمک هزینه ازدواج به نوعروسان قمی اهدا شد

قم نيوز : همزمان با فرارسیدن عید بزرگ نیمه‌شعبان تعداد ۲۱۲ جهیزیه و کمک هزینه ازدواج به نوعروسان تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) استان قم اهدا شد.
۲۱۲ جهیزیه و کمک هزینه ازدواج به نوعروسان قمی اهدا شد
۲۱۲ جهیزیه و کمک هزینه ازدواج به نوعروسان قمی اهدا شد
به گزارش قم نیوز به همت کمیته امداد امام خمینی (ره) استان قم طی مراسمی به مناسبت فرارسیدن عید بزرگ نیمه‌شعبان، ظهر امروز تعداد ۲۱۲ جهیزیه و کمک‌هزینه ازدواج به نوعروسان قمی در راستای تشویق و ترغیب جوانان به سنت حسنه ازدواج و گسترش فرهنگ ازدواج آسان اهدا شد.

حجت‌الاسلام حسین شفیعی کارشناس مسائل ازدواج و خانواده در این مراسم درباره مهارت‌های همسرداری، چگونگی رضایتمندی زندگی زناشویی، تکنیک‌ها و روش‌های تقویت زندگی مشترک، روش برخورد با همسر در شرایط متفاوت نکاتی را بیان کرد.

همچنین در این مراسم تعداد ۸۵ سری جهیزیه عروس به ارزش بیش از یک میلیارد و ۷۴۲ میلیون تومان و ۱۲۷ کمک هزینه ازدواج به ارزش بیش از یک میلیارد و ۴۱۵ میلیون تومان به نوعروسان تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) قم با حضور «محسن مسعودیان راد» مدیرکل این کمیته و «صدیقه صدیق» مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری قم اهدا شد.

گفتنی است از ابتدای سال جاری تا کنون تعداد ۹۹۶ سری جهیزیه عروس که تامین بخشی از آن به همت خیرین بوده، در مناسبت‌های مختلف مذهبی به مزدوجین قم اهدا شده است.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcbwfb89rhbgfp.uiur.html
نام شما
آدرس ايميل شما