قم نيوز : معاون هماهنگی امور زائران استانداری قم از آماده‌باش حداکثری ظرفیت‌های مردمی با مدیریت خود مردم جهت خدمت رسانی به زائرین استان در ایام ولادت باسعادت حضرت ولیعصر(عج) خبر داد.
معاون استاندار قم: ظرفیت‌های مردمی آماده ‌خدمت‌رسانی به زائران نیمه شعبان است
معاون استاندار قم: ظرفیت‌های مردمی آماده ‌خدمت‌رسانی به زائران نیمه شعبان است
به گزارش قم نیوز ابوالقاسم مقیمی در جلسه کمیته‌های مردمی ستاد تسهیلات زائران نیمه شعبان در محل موکب اهالی سیستان‌وبلوچستان در عمود ۸۹ بلوار پیامبراعظم (ص) برگزار شد، با اشاره به نقش پشتیبانی اداره‌های دولتی در خدمت‌رسانی به زائران اظهار داشت: کلیه موکب‌ها از امشب آماده  پذیرایی از مردم می‌باشند.

وی با اشاره به اختصاص بیش از ۲۵۰ اتوبوس داخل شهری رایگان برای جابه‌جایی خودرویی و اختصاص مسیر رفت بلوار پیامبر اعظم (ص) برای زائران پیاده بر لزوم هماهنگی نهادهای خدمات رسان برای رفاه حال زائران تاکید کرد.

مقیمی در ادامه ضمن تشکر از همه مسئولان و دست اندرکاران جهت تامین زیرساخت و انشعاب‌های مربوطه از برپایی ۱۶۷ موکب پذیرایی ،فرهنگی، اطلاع رسانی و خدمات بهداشتی  از سراسر ایران و کشورهای خارجی خبرداد و افزود: بیش از ۶ هزار تَن از خادمان مردمی در طول بلوار پیامبر اعظم (ص) و مسجد جمکران و ۴۰ پزشک در بقعه پنج امام زاده جمکران در این ایام وظیفه خدمت رسانی به زائران را بر عهده دارند.

وی در پایان از پوستر نخستین جشنواره رسانه‌ای زائران کریمه رونمایی کرد.


انتهای پیام / 106
https://qomnews.ir/vdcawen6m49nwy1.k5k4.html
نام شما
آدرس ايميل شما