پنجشنبه ۴ فروردين ۱۴۰۱ ساعت ۱۳:۱۹
کد مطلب : 103492
منبع : قم نیوز

جابه‌جایی ۴۰هزار مسافر نوروزی از طریق راه آهن قم

قم نيوز : مدیرکل راه آهن قم گفت: از ابتدای تعطیلات نوروزی حدود ۴۰ هزار مسافر توسط خطوط ریلی قم جابه جا شده اند.
جابه‌جایی ۴۰هزار مسافر نوروزی از طریق راه آهن قم
جابه‌جایی ۴۰هزار مسافر نوروزی از طریق راه آهن قم
به گزارش قم نیوز غلامحسین دباغ مدیرکل راه‌آهن قم  با بیان اینکه از ۲۴ اسفندماه تا ۱۵ فروردین ماه پیک خدمات نوروزی راه آهن در کشور است، گفت: این بازه زمانی به دلیل حجم بالای مسافران از اهمیت خاصی برخودار است و رام‌های متنوعی برای جابه جایی مسافران نوروزی پیش بینی می‌شود.
 
به گفته مدیرکل راه آهن قم در طول برگزاری جشن‌های نیمه شعبان، سه رام قطار مسافربری از مبدا تهران به قم وارد مدار شد و تعداد قابل توجهی از زائران را جابه جا کرد.
 
دباغ با اشاره به افزایش رام‌های قطار به مناسبت نوروز ۱۴۰۱، خاطرنشان کرد: برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی در هر کوپه قطار یک جای خالی برای حفظ فاصله گذاری اجتماعی دیده شده و این فاصله بصورت عملیاتی رعایت می‌شود.
 
او با بیان اینکه قم در رتبه سوم جابه جایی مسافر از طریق خطوط ریلی کشور بعد از استان‌های تهران و خراسان رضوی است، ابراز داشت: افزایش رام‌های قطار در این استان بر اساس ظرفیت و صلاحدید در سطح ملی امکان پذیر است.
 
 مدیرکل راه آهن قم با اشاره به توسعه ایستگاه‌های قطار قم اظهار داشت: از ابتدای آغاز دولت سیزدهم اقدامات امیدوارکننده زیادی در سطح کلان در حوزه توسعه خطوط ریلی و تقویت این بخش با هدف افزایش سهم راه آهن از جابه جایی مسافر و کالا آغاز شده است.

انتهای پیام / 106 
https://qomnews.ir/vdcgyw9qxak9zt4.rpra.html
نام شما
آدرس ايميل شما