جمعه ۵ فروردين ۱۴۰۱ ساعت ۱۹:۰۸
کد مطلب : 103507
منبع : قم نیوز

امروز پنجم فروردین یک بیمار کرونایی در قم جان باخت

قم نيوز : رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: در ۲۴ ساعت منتهی به پنجم فروردین‌ماه جاری، یک نفر بر اثر ابتلا به بیماری کرونا در این استان جان خود را از دست داد.
امروز پنجم فروردین یک بیمار کرونایی در قم جان باخت
امروز پنجم فروردین یک بیمار کرونایی در قم جان باخت
به گزارش قم نیوز مهدی مصری رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم با اشاره به آخرین وضعیت بیماری کرونا در استان قم، افزود: در این مدت ۳۷ نفر با علایم ابتلا به بیماری کرونا در مراکز درمانی این استان پذیرش و از این تعداد ۲۲ نفر بستری شدند.

مصری اضافه کرد: ۱۹ نفر از افرادی که در هفته‌های گذشته به دلیل ابتلا به کرونا در بیمارستان بستری شده بودند نیز ترخیص شدند.

به گفته وی، در حال حاضر ۱۲۶ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های قم بستری که ۲۴ نفرشان بدحال هستند.

مصری خاطرنشان کرد: در ۲۴ ساعت منتهی به پنجم فروردین‌ماه جاری، ۸۴ تست کرونا از شهروندان گرفته شد که جواب ۹ مورد مثبت بوده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم ادامه داد: تاکنون یک‌میلیون و ۸۲۶ هزار و ۸۸ دوز واکسن کرونا به شهروندان استان قم تزریق شده است.

وضعیت کرونایی قم که از روز هشتم بهمن‌ماه به رنگ قرمز و از روز ششم اسفندماه به رنگ نارنجی درآمده بود، بیست و هشتم اسفندماه به رنگ زرد تغییر کرد.

شهروندان برای طرح هرگونه پرسش درباره ویروس کرونا می‌توانند با شماره تلفن‌های ۴۰۳۰، ۳۱۳۶ و ۱۹۰ تماس بگیرند و برای کسب آخرین خبرهای دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی قم، به کانال آن به نشانی webdaqom@ در فضای مجازی و یا تارنمای آن به نشانی اینترنتی www.muq.ac.ir مراجعه کنند.

همشهریان قمی در صورت مشاهده هرگونه علامتی در رابطه با ویروس «کرونا» در خود و افراد خانواده، می‌توانند به «مرکزهای جامع سلامت» امام حسن عسکری(ع) در شهرک امام حسن عسکری(ع)، امام خمینی(ره) در بلوار شهید کریمی (بنیاد)، فرقانی در انتهای شیخ‌آباد، پردیس در پردیسان (خیابان ایمان)، خوراکیان در بلوار ۱۵ خرداد، بعثت در نیروگاه، شهدا در خیابان انقلاب اسلامی (چهارمردان)، پنبه‌چی در خیابان امام خمینی(ره) و جندقیان در خیابان زاویه مراجعه و خدمات «رایگان» دریافت کنند.


انتهای پیام / 106
https://qomnews.ir/vdcdzs0f5yt0zk6.2a2y.html
نام شما
آدرس ايميل شما