شنبه ۶ فروردين ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۱۹
کد مطلب : 103516
منبع : قم نیوز

کاهش چشمگیر آمار سرقت در ایام تعطیلات نوروزی در قم

قم نيوز : مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری قم گفت: با اقدامات انجام شده در ایام برگزاری جشن‌های نیمه شعبان و ابتدای تعطیلات نوروز شاهد کاهش چشمگیر سرقت و کنترل اراذل و اوباش در قم بودیم.
کاهش چشمگیر آمار سرقت در ایام تعطیلات نوروزی در قم
کاهش چشمگیر آمار سرقت در ایام تعطیلات نوروزی در قم
به گزارش قم نیوز مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری قم گفت: توسعه و ارتقای احساس امنیت، مهمترین رویکرد و هدف دستگاه‌های امنیتی استان قم است.

امیری گفت: کمیته امنیتی استان بر اساس سیاست‌های شورای تامین استان در زمان‌های مورد نیاز تشکیل و راهبرد‌های خود را برای برگزاری مطلوب آیین‌های مختلف ملی، مذهبی، سیاسی و ... تشریح و عملیاتی می‌کند.

مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری قم با بیان اینکه تدارک پیوست امنیتی مناسب یکی از الزامات مهم در ارتقای خدمات رسانی عمومی به مردم توسط دستگاه‌های خدمات رسان و همچنین گروه‌های مردمی است، گفت: در برگزاری آیین نیمه شعبان علاوه بر نیرو‌های امنیتی و انتظامی از توان نیرو‌های بسیج مردمی به خصوص در زمینه کاهش سرق استفاده شد.

امیری با تاکید بر کنترل مطلوب سرقت در آیین نیمه شعبان اخیر در مسجد مقدس جمکران و حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه (س)، گفت: با اقدامات انجام شده کاهش چشمگیر و قابل ملاحظه دو آسیب سرقت و کنترل اراذل اوباش در طول ایام برگزاری جشن‌های نیمه شعبان در قم اتفاق افتاد.

مدیرکل امنیتی استانداری قم با اشاره به تقارن مناسبت نیمه شعبان با چهارشنبه و پنجشنبه آخر سال و با آغاز سال جدید، گفت: در مجموع این آیین‌ها به شکل مطلوبی در سطح استان کنترل شد.

امیری پایش و رصد نیرو‌های امنیتی و انتظامی برای جلوگیری از سرقت را از رویکرد‌های مهم استان در تعطیلات نوروز دانست و تاکید کرد: از ابتدای آغاز تعطیلات نوروزی تهدید امنیتی و سایر جرایم خشن در این استان رخ نداده است.

مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری قم گفت: در صورتی که مردم نسبت به نحوه عرضه کالا و ارزاق نارضایتی داشته باشند این کمیته برای احقاق حقوق عامه ورود پیدا می‌کند.


انتهای پیام / 106
https://qomnews.ir/vdcdfs0f9yt0zk6.2a2y.html
نام شما
آدرس ايميل شما