يکشنبه ۷ فروردين ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۲۹
کد مطلب : 103529
منبع : قم نیوز

۸۰ درصد تصادفات محور‌های استان در ۳۰ کیلومتری قم رخ داد

قم نيوز : فرمانده پلیس راه استان قم گفت: از ابتدای طرح نوروزی تاکنون تردد‌ها در محور‌های استان قم نسبت به مدت مشابه ۴۸ درصد افزایش نشان می‌دهد و۸۰ درصد تصادفات محور‌های استان در ۳۰کیلومتری قم رخ داد.
۸۰ درصد تصادفات محور‌های استان در ۳۰ کیلومتری قم رخ داد
۸۰ درصد تصادفات محور‌های استان در ۳۰ کیلومتری قم رخ داد
به گزارش قم نیوز سرهنگ مختار پناهی فرمانده پلیس راه استان قم گفت: موج اول مسافرت‌ها به پایان رسیده که تردد‌ها در محور قم-تهران، آزاد راه کاشان به قم و بزرگراه سلفچگان به سمت قم سنگین و پرحجم است.

فرمانده پلیس راه استان قم گفت: از ابتدای طرح نوروزی تاکنون تردد‌ها در محور‌های استان قم نسبت به مدت مشابه ۴۸ درصد افزایش نشان می‌دهد.

سرهنگ پناهی گفت: در سال‌های گذشته که شاهد محدودیت‌های کرونایی برای سفر بودیم، ترافیک در محور‌های فرعی از جمله کهک، دستجرد و جعفریه سنگین بود؛ اما امسال بعد از کاهش محدودیت کرونایی؛ مسافرت‌ها و تردد‌ها در محور‌های اصلی گسترش پیدا کرد.

فرمانده پلیس راه استان قم با بیان اینکه خوشبختانه تصادفات نسبت به سال گذشته کمتر بوده است گفت: در طی این مدت دو فقره تصادف منجر به فوت داشته‌ایم که یک فقره در محور دستجرد بوده است که در این سانحه ۳ نفر جان خود را از دست دادند و در محور قم کاشان نیز یک نفر در اثر تصادف جان خود را از دست داد.

فرمانده پلیس راه استان قم گفت: متأسفانه ۸۰ درصد از تصادفات محور‌های استان در ۳۰ کیلومتری به قم رخ می‌دهد.

سرهنگ پناهی گفت: به شهروندان قمی توصیه می‌شود تا در زمان رانندگی فاصله طولی را رعایت کنند و از سبقت و سرعت غیرمجاز پرهیز کنند.


انتهای پیام / 106
https://qomnews.ir/vdchixnzw23nvmd.tft2.html
نام شما
آدرس ايميل شما