چهارشنبه ۱۰ فروردين ۱۴۰۱ ساعت ۱۶:۲۳
کد مطلب : 103579

بررسی مشکلات پردیسان در نشستی به ریاست استاندار قم

قم نيوز : استاندار قم در جلسه بررسی مسائل اولویت‌دار پردیسان، با اشاره به کمبود فضاهای آموزشی، فرهنگی و تجاری در شهرک پردیسان گفت: مدیران استان باید در راستای آزادسازی و تامین اراضی مورد نیاز اهتمام داشته باشند.
بررسی مشکلات پردیسان در نشستی به ریاست استاندار قم
بررسی مشکلات پردیسان در نشستی به ریاست استاندار قم
به گزارش قم نیوز سیدمحمدتقی شاهچراغی استاندار قم در جلسه پیگیری و بررسی مسائل پردیسان که عصر امروز در سالن جلسات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان این منطقه برگزار شد، با اشاره به اهم مباحث و تصمیمات اتخاذ شده در این جلسه گفت: در یک بازه سه‌ماهه  این مصوبات مورد بررسی قرار خواهند گرفت.

وی با اشاره به مشکلات زیرساختی پردیسان در حوزه‌های مختلف بیان کرد: اراضی فریزشده برای کاربری‌های مختلف باید در اولین فرصت آزاد شوند.

شاهچراغی با بیان این که فرماندار قم مسئول پیگیری مصوبات این جلسه خواهد بود، گفت:  مدیران دستگاه‌های دولتی ملزم به پاسخگویی به فرماندار در راستای پیگیری حل مسائل و موارد مصوب خواهند بود. از ظرفیت‌های ملی نیز برای حل مشکلات زیرساخت‌های استان استفاده خواهد شد.

استاندار قم در ادامه با اشاره به کمبود فضاهای آموزشی در شهرک پردیسان افزود: دولت آمادگی تامین اراضی مورد نیاز با کاربری آموزشی را دارد.

وی تصریح کرد: با توجه به محدودیت‌های اعتباری دولت، باید از ظرفیت خیرین برای ساخت و تجهیز اماکن آموزشی استفاده شود.

در این جلسه مسائل زیرساختی پردیسان در حوزه زمین‌های با کاربری تجاری جهت برخی اصناف ضروری از جمله نانوایی‌ها، مشکلات راه و آسفالت محلات پردیسان، کمبود زیرساخت‌های آموزشی و کتابخانه‌ها، مسائل فرهنگی و اجتماعی شامل کمبود مجتمع‌های فرهنگی، طراحی المان‌های مزار دو شهید گمنام پردیسان و راه‌اندازی مرکز مهر خانواده پردیسان، اشتغال و معیشت شامل راه‌اندازی شهرک مشاغل، افزایش درآمد شهرداری پردیسان و ایجاد بازارچه محلی و مباحث سیاسی و امنیتی شامل تشکیل کارگروه ارتقاء پردیسان به شهر، استقرار نماینده دستگاه‌های دولتی، تشکیل کارگروه بررسی مسائل پردیسان در استانداری و افزایش کلانتری‌ها مورد بررسی قرار گرفتند.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdccm1qso2bqxp8.ala2.html
نام شما
آدرس ايميل شما