قم نيوز : استاندار قم با بیان اینکه رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی در مدارس از اهمیت فراوانی برخوردار است، گفت: مدیریت بحران استانداری و همه دستگاه‌ها و اداره‌های مختلف به‌ویژه دستگاه‌های خدماتی باید آموزش‌وپرورش را مساعدت کنند.
استاندار قم: رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی در مدارس مورد تأکید باشد
استاندار قم: رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی در مدارس مورد تأکید باشد
به گزارش قم نیوز سید محمدتقی شاهچراغی در جلسه استانی ستاد کرونا که در تالار کرامت استانداری برگزار شد، اظهار داشت: از آغاز تعطیلات نوروزی تقریبا روز خلوتی را در قم نداشتیم و حضور زائران و مسافران در مقایسه با دو سال اخیر تفاوت کرده است.

وی افزود: هر وقت از شبانه‌ روز که به بخش‌های مختلف شهر و استان قم برویم، خودروهایی با پلاک‌های غیربومی که بیشتر آنها زائر هستند و یا به‌واسطه عبور از قم به عنوان محور مواصلاتی 17 استان را مشاهده می‌کنیم که این موضوع کار دستگاه‌های اجرایی و خدمات‌رسان را در این واپسین روزهای تعطیلات دشوارتر می‌کند.

استاندار قم با اشاره به بازگشایی مدارس و برگزاری حضوری کلاس‌های درس از چهاردهم فروردین‌ماه را نیز مورد توجه قرار داد و گفت: مجموعه ستاد ملی کرونا به‌ویژه رئیس جمهوری و وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بر حضوری شدن مدارس و دانشگاه‌ها اصرار داشتند که غیر از این نیز پذیرفته نیست.

شاهچراغی با بیان اینکه رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی در مدارس از اهمیت فراوانی برخوردار است، تصریح کرد: مدیریت بحران استانداری و همه دستگاه‌ها و اداره‌های مختلف به‌ویژه دستگاه‌های خدماتی باید آموزش‌وپرورش را مساعدت کنند.

وی ادامه داد: در بحث واکسیناسیون فقط دانش‌آموز و معلم مطرح نیست بلکه به والدین هم باید توجه ویژه شود، از این رو به منظور اقناع‌سازی برگزاری جلسه‌هایی با خانواده‌ها ضرورت دارد.

استاندار قم با بیان اینکه پلیس راه و نیروی انتظامی در راستای برقراری نظم و امنیت تدابیر لازم را اتخاذ کنند،خاطرنشان کرد: در آخرین روز تعطیلات نوروزی مردم به خارج از شهر می‌روند و جمعیت عمدتا در این مناطق متمرکز هستند.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcf1mdyxw6dxta.igiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما