پنجشنبه ۱۱ فروردين ۱۴۰۱ ساعت ۱۷:۱۷
کد مطلب : 103593

500 سلول به ظرفیت پارکینگ شهر قم افزوده شد

قم نيوز : معاون حمل ونقل و ترافیک شهرداری قم گفت: از ابتدای سال‌جاری 500 سلول به ظرفیت پارکینگ شهر قم افزوده شده است.
500 سلول به ظرفیت پارکینگ شهر قم افزوده شد
500 سلول به ظرفیت پارکینگ شهر قم افزوده شد
به گزارش قم نیوز حسین شعبان‌زاده معاون حمل ونقل و ترافیک شهرداری قم امروز در حاشیه بازدید اصحاب رسانه از ستاد تسهیلات زائران و خدمات سفر شهرداری قم در جمع خبرنگاران، بیان کرد: ورودی و خروجی قم امسال حجم تردد بسیار بالایی را تجربه می‌کند و خط‌کشی و تابلوگذاری‌های جدید به خصوص در محورهای منتهی به حرم مطهر اصلاح شده است.

معاون حمل ونقل و ترافیک شهرداری قم اضافه کرد: چهارده پارکینگ در اختیار شهرداری ظرفیت شش هزار سلول پارک دارد و علاوه بر آن از برخی فضاهای روباز شهری نیز برای افزایش موقت این ظرفیت استفاده شده است.

وی با بیان اینکه از ابتدای سال پانصد سلول پارکینگ از ابتدای سال اضافه شده است، گفت:  مکانیزه‌کردن پارکینگ و پل‌های عابر پیاده در دستور کار شهرداری قم است، شش میلیارد تومان هزینه مکانیزه‌کردن هر پل مکانیزه است.

شعبان‌زاده در پایان با اشاره به ساماندهی پایانه مسافربری میدان 72 تن نیز گفت: هم اکنون دو سکو استقرار اتوبوس‌های برون شهری در این میدان احداث و خودروهای سواری در صورت توقف مقابل این سکوها توسط دوربین‌های ثبت تخلف ساکن جریمه می‌شوند.

9 هزار پیام از ابتدای تعطیلات نوروزی در سامانه 137 شهرداری قم ثبت شد

در این بازدید همچنین مسوول سامانه 137 شهرداری قم از ثبت 9 هزار پیام از ابتدای تعطیلات نوروزی در این سامانه خبر داد.

امین جهانبازی در حاشیه بازدید خبرنگاران از ستاد تسهیلات زائران و خدمات سفر شهرداری قم طی سخنانی، افزود: این سامانه بصورت شبانه‌روزی آماده پاسخگویی و راهنمایی به شهروندان است.

وی با اشاره به فعالیت واحد پیگیری ویژه این سامانه، ادامه داد: تمام پیام های شهروندان و مسافران در این سامانه تا دریافت پاسخ و رسیدن به نتیجه رصد و پایش می‌شود.

مسوول سامانه 137 شهرداری قم ابراز کرد: از ابتدای تعطیلات نوروزی 9 هزار تماس با این سامانه انجام گرفته که راهنمای زائر و اسکان از این بین بیشترین فراوانی را به خود اختصاص داده است.

جهانبازی بیان کرد: در بانک جامع اطلاعاتی سامانه 137 شهرداری قم، اطلاعات بسیاری از واحدهای صنفی و خدماتی احصا و در صورت نیاز مردم، در اختیار آن‌ها قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdci3pazpt1auw2.cbct.html
نام شما
آدرس ايميل شما