پنجشنبه ۱۱ فروردين ۱۴۰۱ ساعت ۲۳:۲۷
کد مطلب : 103597
مدیر کل آموزش و پرورش استان قم:

بیش از ۷۲هزار نفر در ایام نوروز در مدارس قم اسکان پیدا کردند

قم نيوز : مدیر کل آموزش و پرورش استان قم از اسکان ۱۸ هزار و ۱۸۷ خانواده در ایام نوروز در مدارس استان قم که بالغ بر ۷۲ هزار نفر می باشند خبر داد.
بیش از ۷۲هزار نفر در ایام نوروز در مدارس قم اسکان پیدا کردند
بیش از ۷۲هزار نفر در ایام نوروز در مدارس قم اسکان پیدا کردند
به گزارش قم نیوز علیرضا رحیمی شامگاه چهارشنبه در جلسه ستاد استانی مقابله با کرونا که در سالن کرامت استانداری قم برگزار شد اظهار داشت: از ابتدای تعطیلات نوروزی تاکنون ۱۸ هزار و ۱۸۷ خانواده در مدارس استان قم اسکان پیدا کردند که بالغ بر ۷۲ هزار نفر است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قم گفت: اسکان نوروزی مدارس استان قم در ظهر روز ۱۲ فروردین ماه به اتمام می‌رسد و بعد از آن مدارسی که برای اسکان نوروزی در نظر گرفته شدند برای حضور دانش آموزان در کلاس‌های درس آماده سازی می‌شوند.

مدارس استان قم از روز ۱۴ فرودین ماه بازگشایی و حضوری می‌شود

رحیمی با بیان اینکه مدارس استان قم از روز ۱۴ فرودین ماه بازگشایی و حضوری می‌شود افزود: در روزهای گذشته جلسات مختلفی با مسئولان آموزش و پرورش استان در نواحی و مناطق برگزار شده و هماهنگی‌های لازم در این زمینه صورت پذیرفته است.

وی ادامه داد: مدیران مدارس نیز می‌بایست تا قبل از روز یکشنبه ۱۴ فرودین ماه معلمان را برای حضور در مدارس توجیه کنند و جلساتی نیز برای والدین دانش آموزان در زمینه اقناع سازی برگزار کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قم اضافه کرد: مسئولین اداره کل آموزش و پرورش استان قم نیز در روز ۱۴ فروردین ماه مأموریت خواهند داشت تا در مدارس استان حضور پیدا کنند و وضعیت حضور دانش آموزان و معلمان و نحوه رعایت پروتکل‌های بهداشتی را بررسی کنند.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcco1qsm2bqxp8.ala2.html
نام شما
آدرس ايميل شما