يکشنبه ۱۴ فروردين ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۵۲
کد مطلب : 103624
منبع : قم نیوز

تلفات رانندگی در قم ۴۳ درصد کاهش یافت

قم نيوز : مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی قم گفت: نوروز امسال در مقایسه با نوروز پارسال، تلفات رانندگی در استان قم ۴۳ درصد کاهش یافته‌است.
تلفات رانندگی در قم ۴۳ درصد کاهش یافت
تلفات رانندگی در قم ۴۳ درصد کاهش یافت
به گزارش قم نیوز مسعود عبدی مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی قم گفت: از ۲۵ اسفندماه سال گذشته تا سیزدهم فروردین‌ماه جاری، چهار نفر و در مدت مشابه نوروز سال گذشته نیز هفت نفر در حوادث ترافیکی استان قم جان باختند.
 
 مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی قم گفت: در این مدت ۱۴ هزار و ۷۷۹ تماس با مرکز اورژانس ۱۱۵ قم برقرار و منجر به انجام پنج هزار و ۱۶۸ ماموریت شد.
 
عبدی با اشاره به امدادرسانی کارشناسان اورژانس ۱۱۵ به چهار هزار و ۶۶۲ بیمار و مصدوم، گفت: در این مدت ۹۲۲ حادثه ترافیکی شامل ۶۶۰ شهری و ۲۶۲ جاده‌ای رخ داد.
 
 مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی قم گفت: دراین مدت یک هزار و ۲۶۷ نفر مصدوم شدند که ۴۴۷ مصدوم به‌صورت سرپایی در محل حادثه درمان و ۸۲۰ نفر نیز با انتقال به مراکز درمانی درمان شدند.
 
اورژانس ۱۱۵ استان قم دارای۲۲ پایگاه شهری، ۱۸ پایگاه جاده‌ای، یک پایگاه هوایی، ۶۱ دستگاه آمبولانس، ۱۰ دستگاه موتورلانس، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس و یک فروند بالگرد با ۲۷۰ نیروی انسانی است.


انتهای پیام / 106 
https://qomnews.ir/vdcdxs0foyt0z96.2a2y.html
نام شما
آدرس ايميل شما