يکشنبه ۱۴ فروردين ۱۴۰۱ ساعت ۱۵:۰۱
کد مطلب : 103627

۷۰ درصد دانش آموزان از کیفیت آموزش مجازی ناراضی بودند

قم نيوز : مدیر کل آموزش و پرورش قم گفت: بر اساس نظرسنجی و تحقیقات صورت گرفته ۷۰ درصد از دانش آموزان بیان داشته اند که در دو سال اخیر که آموزش مجازی داشتند کیفیت یادگیری آنان بسیار کم بوده است.
۷۰ درصد دانش آموزان از کیفیت آموزش مجازی ناراضی بودند
۷۰ درصد دانش آموزان از کیفیت آموزش مجازی ناراضی بودند
به گزارش قم نیوز علیرضا رحیمی پیش از ظهر یکشنبه پس از بازدید از بازگشایی مدارس استان قم در جمع خبرنگاران اظهار داشت: پس از مصوب شدن بازگشایی مدارس از روز ۱۴ فروردین ماه، جلسات متعددی در راستای ایجاد مقدمات این کار با حضور مسئولان نواحی و مناطق آموزش و پرورش قم برگزار شد.

مدیر کل آموزش و پرورش استان قم، با اشاره به بازگشایی مدارس استان قم از صبح امروز بیان داشت: حضور در کلاس‌های درس برای تمامی دانش آموزان الزامی و اجباری است و کلاس‌های درس حضوری حذف شده و در صورتی که دانش آموزان در کلاس‌های درس حضور پیدا نکنند برای آنان غیبت لحاظ می‌شود.

وی عنوان کرد: بر اساس نظرسنجی و تحقیقات صورت گرفته ۷۰ درصد از دانش آموزان بیان داشته اند که در دو سال اخیر که آموزش مجازی داشتند کیفیت یادگیری آنان بسیار کم بوده است و درک درستی از محتوای درسی نداشتند.

رحیمی با بیان اینکه امید است با برگزاری آموزش حضوری شاهد جبران عقب ماندگی‌های تحصیلی دانش آموزان باشیم افزود: خانواده‌ها نباید در این زمینه نگرانی داشته باشند و شرایط لازم برای حضور دانش آموزان در کلاس‌های درس با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی فراهم شده است.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcgxw9quak9z34.rpra.html
نام شما
آدرس ايميل شما