دوشنبه ۱۵ فروردين ۱۴۰۱ ساعت ۲۱:۳۹
کد مطلب : 103654

شهردار قم: 17 پروژه نیمه تمام در استان قم وجود دارد

قم نيوز : شهردار قم با بیان اینکه اولویت کار ما تکمیل پروژه های نیمه تمام است، گفت: در سال دوم برنامه قم ۱۴۰۴ هستیم و ۱۷ پروژه نیمه تمام داریم.
شهردار قم: ۱۷ پروژه نیمه تمام در استان قم وجود دارد
شهردار قم: ۱۷ پروژه نیمه تمام در استان قم وجود دارد
به گزارش قم نیوز سیدمرتضی سقائیان‌نژاد عصر امروز در دیدار با آیت الله سید محمد سعیدی تولیت حرم حضرت معصومه(س) که در محل سالن محراب حرم مطهر بانوی کرامت برگزار شد،با اشاره به موضوع جمع آوری ریل‌های متروکه اظهار داشت: حدود 7 کیلومتر ریل متروکه داریم که باید به فضای سبز تبدیل شود.

شهردار قم افزود: در سفر ریاست جمهوری به قم 60 میلیارد تومان برای تکمیل ضلع شرقی حرم اختصاص داده شد ویک طرح هم برای پارکینگ شرقی حرم به تصویب رسید که 1600 ظرفیت پارکینگ ایجاد می‌کند.

وی با بیام اینکه در سال 1401 بودجه 5 هزار میلیاردی برای شهر قم پیش بینی شده است، بیان کرد: سال گذشته بودجه شهرداری 3 هزار و 600 میلیارد تومان بود که بیش از 90 درصد بودجه پیش بینی شده تأمین و درآمدها حاصل شده است.

سقائیان نژاد تصریح کرد: از دیگر پروژه‌های مهم شهر مقدس قم آسفالت معابر است که 150 میلیارد تومان بودجه برای آسفالت معابر تخصیص و برای تقویت حمل و نقل عمومی و تاکسی‌های فرسوده 100 میلیارد تومان پیش بینی شده است.

شهردار قم با بیان اینکه اولویت کار ما با پروژه های نیمه تمام است،  افزود: در سال دوم برنامه قم 1404 هستیم و 17 پروژه نیمه تمام داریم که مهم‌ترین آنها تونل غدیر است و امیدواریم ظرف دو ماه این پروژه به بهره برداری برسد.

وی با بیان اینکه تونل جمهوری در منطقه دو حدود 300 میلیارد تومان هزینه داشته است، خاطرنشان کرد: این پروژه ظرف سه ماهه اول سال به بهره برداری می‌رسد و تقاطع بلوار فردوسی و پیامبر اعظم قسمت روگذر تمام شده و گوشواره‌هایش در سال 1401 به اتمام می‌رسد.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcgnw9qtak9z34.rpra.html
نام شما
آدرس ايميل شما