سه شنبه ۱۶ فروردين ۱۴۰۱ ساعت ۰۹:۴۶
کد مطلب : 103657
منبع : قم نیوز

آتش زدن اِلمان میدان مرجعیت درقم نشان از درماندگی دشمن دارد

قم نيوز : رئیس مرکز فقهی ائمه اطهار (ع)، با محکوم کردن آتش زدن اِلمان میدان مرجعیت در قم گفت: روشن است این عمل بسیار مذبوحانه و بزدلانه‌ای که المان امام راحل و آیت‌الله بروجردی را در میدان مرجعیت آتش زدند، کار مردم نیست، بسیار واضح است این یک کار سازماندهی شده از بیرون کشور است.
آتش زدن اِلمان میدان مرجعیت درقم نشان از درماندگی دشمن دارد
آتش زدن اِلمان میدان مرجعیت درقم نشان از درماندگی دشمن دارد
به گزارش قم نیوز آیت‌الله محمدجواد فاضل لنکرانی در ابتدای درس خارج فقه خود خطاب به دشمنان گفت: این کاری که می‌کنید که اگر ۵۰۰ سال پیش بود شاید اثر می‌کرد، ولی الان دیگر این کار‌ها در اراده ملت تزلزلی ایجاد نمی‌کند و این‌ها کشف از این می‌کند که شما خیلی درمانده‌اید، و در مورد این انقلاب خیلی بیچاره شدید.

 رئیس مرکز فقهی ائمه اطهار (ع)، گفت: مزدورانی هستند که در ازای گرفتن پول اگر بگویند قرآن را هم آتش بزنید آتش می‌زنند چرا که این‌ها دنبال گرفتن پول هستند و آن‌هایی هم که سبب هستند و اینگونه افعال را طراحی می‌کنند، فکر می‌کنند به خیال خام خودشان با یک آتش زدن تزلزلی در انقلاب یا در اعتقاد‌های مردم به وجود می‌آید، در حالی که این‌ها امام، انقلاب و مردم را نشناختند.

عضو جامعه مدرسین گفت: درست است که امروز مشکل‌هایی وجود دارد که کم هم نیست و روزی نیست که یک کسی که انقلابی باشد از این مشکلاتی که برای مردم وجود دارد خون دل نخورد، چرا که واقعا آن کسی که انقلابی است، بر اساس دین و اعتقاد‌ها و بن‌مایه‌های فکری، خون دل می‌خورد که یک آدم معمولی چطور می‌تواند در این گرانی‌ها زندگی‌اش را سَر کند.

آیت‌الله فاضل گفت: با همه این حرف‌ها و مشکل‌ها، دزدی‌ها، ناجوانمردی‌ها و خیانت‌هایی که برخی از مسئولان در دوره‌های مختلف به این مردم، دین و انقلاب کردند، باز کسی که انقلاب را با همه وجودش پذیرفته قرار نیست با یک آتش زدن، تزلزل پیدا کند.

 رئیس مرکز فقهی ائمه اطهار (ع)، با بیان اینکه مگر آن خانواده‌ای که جوانش را برای این انقلاب داده تزلزل پیدا می‌کند؟ گفت: تزلزل مال انقلابی نما‌ها است، اما آن کسی که واقعا می‌داند انقلاب از اساس دین برخاسته و یک امر و طرح سیاسی به معنای مصطلح دیگر کشور‌ها نبوده تزلزل پیدا نمی‌کند.

آیت الله فاضل لنکرانی گف: امام راحل که خود یک فقیه، فیلسوف و عارف به دین و آشناترین افراد زمان خودش بوده و این مردمی که با اخلاص آمده‌اند و این انقلاب را انجام دادند، آن هم انقلابی که از متن دین برخاسته است، مگر چیزی که از متن دین برخاسته را می‌شود بگوییم امروز می‌خواهیم و فردا نمی‌خواهیم؟

عضو جامعه مدرسین با اشاره به تبلیغات سوء دشمن گفت: تبلیغات سوء فراوان است، از جمله تبلیغ می‌کنند که مردم از خود دین برگشتند در حالی که یک عده‌ای که دلسوز دین نیستند و افرادی که دینشان متزلزل بوده و کسی که دینش را از امام نگرفته و دینش یک دین تقلیدی و ظاهری بوده، شاید متزلزل شده باشد، اما کسی که دینش را از راه پیامبر اکرم (ص) و ائمه اطهار (ع) و قرآن گرفته مگر می‌شود در نمازش خللی وارد شود، محال است!

چهارشنبه دهم فروردین‌ماه جاری تندیس مبارک امام راحل در بلوار آیت‌الله بروجردی (ره) قم، توسط افراد ناشناس مورد جسارت قرار گرفت، که با واکنش جدی قشر‌های مختلف مردم مومن، انقلابی و ولایتمدار مواجه شد.



انتهای پیام /106
https://qomnews.ir/vdcjitevauqeymz.fsfu.html
نام شما
آدرس ايميل شما