سه شنبه ۱۶ فروردين ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۵۴
کد مطلب : 103662

همراهی ۷ هزار جلسه خانگی قرآن با پویش «ستاره‌های زمین»

قم نيوز : دبیر پویش قرآنی ستاره‌های زمین گفت: تا کنون ۷ هزار جلسه خانگی قرآن کریم با پویش مردمی «ستاره‌های زمین» همراه شده‌اند و در ماه مبارک رمضان نیز جهشی ویژه برای گسترش این جلسات اتفاق خواهد افتاد.
همراهی ۷ هزار جلسه خانگی قرآن با پویش «ستاره‌های زمین»
همراهی ۷ هزار جلسه خانگی قرآن با پویش «ستاره‌های زمین»
به گزارش قم نیوز حجت‌الاسلام والمسلمین امین شغلی در نشست هم‌اندیشی جمعی از خطبا و واعظین کشور در خصوص جلسات خانگی قرآن کریم که شب گذشته در مرکز ۳۱۳ جمکران برگزار شد، با اشاره به اینکه ۵ سال از شروع این طرح در کشور می‌گذرد، گفت: پس از آسیب‌شناسی فعالیت‌های این جلسات و مشورت با اساتید به این نتیجه رسیدیم که بایستی در غالب پویش مردمی این اتفاق رقم بخورد و گسترش یابد که عنوان این پویش نیز «ستاره‌های زمین» نامیده شد.

وی با بیان اینکه برنامه جلسات خانگی قرآن کریم در ۲۵۰ شهرستان ایران نماینده ویژه دارد، افزود: این جلسات کاملاً به صورت مردمی و آتش به اختیار صورت می‌گیرد و با همکاری این مجموعه بُعد رسانه‌ای افزوده شد و این جلسات سازماندهی شدند.

دبیر پویش مردمی ستاره‌های زمین بیان کرد: در سال ۱۴۰۱ طراحی‌های جدی و تولیدات رسانه‌ای با عنوان «ستاره‌های زمین» انجام شده و در فضای بیلبوردهای تبلیغاتی شهری نیز در حال رقم خوردن است.

وی اضافه کرد: از دیگر کارهایی که انجام می‌شود، حمایت محتوایی از جلسات خانگی قرآن کریم است که از طریق ارتباطات، فضای مجازی و سایت صورت می‌گیرد.

شغلی اظهار کرد: تا کنون ۷ هزار جلسه خانگی قرآن کریم به این پویش مردمی ملحق شده‌اند که امیدواریم ان‌شاءالله در ماه مبارک رمضان یک گام و جهش ویژه در خصوص برگزاری جلسات خانگی قرآن کریم داشته باشیم.

انتهای پیام/ 106
https://qomnews.ir/vdcfvmdy0w6dxva.igiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما