سه شنبه ۱۶ فروردين ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۱۸
کد مطلب : 103663
منبع : قم نیوز

۱۳ میلیون و ۷۰۰ هزار نفر طی ایام نوروز وارد قم شدند

قم نيوز : -معاون هماهنگی امور زائران استانداری قم از ورود ۱۳ میلیون و ۷۰۰ هزار نفر در ایام نوروز امسال به شهر مقدس قم خبر داد و متوسط مدت ماندگاری آنان را ۷ ساعت عنوان کرد.
۱۳ میلیون و ۷۰۰ هزار نفر طی ایام نوروز وارد قم شدند
۱۳ میلیون و ۷۰۰ هزار نفر طی ایام نوروز وارد قم شدند
به گزارش قم نیوز ابوالقاسم مقیمی معاون هماهنگی امور زائران استانداری قم صبح سه شنبه اظهار داشت: در این عید نوروز امسال بیش از ۱۵ میلیون و ۵۰۰ هزار نفر از محورهای مواصلاتی استان قم تردد داشتند که از این تعداد، ۱۳ میلیون و ۷۰۰ هزار نفر وارد شهر قم شدند که مدت ماندگاری مسافران نوروزی در قم نیز حدود ۷ ساعت بوده است.

معاون هماهنگی امور زائران استانداری قم بیان داشت: در ایام عید نوروز امسال ۵۵۰ هزار نفر در قم اسکان پیدا کردند که ظرفیت مراکز اقامتی استان که حدود ۱۱ هزار نفر می‌باشد تکمیل بوده است.

مقیمی ادامه داد: برای اسکان تعداد بیشتر مسافران نوروزی از ۳ هزار کلاس مدارس در مناطق مختلف قم و همچنین مساجد، حسینیه‌ها، بقاع متبرکه و موقوفات و همچنین از ظرفیت اسکان حرم مطهر حضرت معصومه (س) و مسجد مقدس جمکران استفاده شده است.

معاون هماهنگی امور زائران استانداری قم افزود: برای راهنمایی هر چه بهتر زائران در زمان ورود به استان پیامکی به آنان ارسال می‌شد که حاوی اطلاعات مورد نیاز در زمینه‌های مختلف بوده و تلاش می‌شود علاوه بر اپراتورهای همراه اول که امسال این پیامک‌ها را ارسال کردند سایر اوپراتورها نیز به این طرح اضافه شوند.

مقیمی با اشاره به حضور زائران خارجی در ایام نوروز در شهر مقدس قم بیان داشت: زائران خارجی بیشتر از کشورهای عراق، پاکستان و عراق بودند.



انتهای پیام / 106
https://qomnews.ir/vdcg3w9qwak9z34.rpra.html
نام شما
آدرس ايميل شما