چهارشنبه ۱۷ فروردين ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۲۰
کد مطلب : 103679
منبع : قم نیوز

یوزمارت؛ فروشگاه اینترنتی در گیلان با ارسال رایگان و فروش اقساطی

قم نيوز : مدت هاست که در استان گیلان، نیاز به یک سوپر مارکت بزرگ اینترنتی حس می شود، از این رو تیم متخصص فروشگاه اینترنتی یوزمارت با شناسایی این نیاز کاربردی، اقدام به راه اندازی یک فروشگاه آنلاینِ همواره تخفیف با امکان ارسال رایگان اقلام به تمام نقاط استان گیلان کرده است تا بخش بزرگی از خواسته های مردم مدرن این استان شمالی را برآورده کند.
یوزمارت؛ فروشگاه اینترنتی در گیلان با ارسال رایگان و فروش اقساطی
یوزمارت؛ فروشگاه اینترنتی در گیلان با ارسال رایگان و فروش اقساطی
به گزارش قم نیوز این روز ها در در دنیا، فروشگاه های آنلاین حرف اول را می زند و بسیاری از مردم، دیگر زمانی برای رفتن به فروشگاه های بزرگ و صرف وقت و انرژی برای خرید نیازهای اولیه زندگی به صورت فیزیکی را ندارند، پس آنلاین و سریع خرید می کنند و درب منزل تحویل می گیرند تا یک زندگی آسان و دیجیتالی را تجربه کنند. این اتفاقیست که با وجود یوزمارت برای هم استانی های گیلانی رخ خواهد داد و این فروشگاه آنلاین با ارائه چند هزار قلم کالا، می تواند تمام نیازهای اولیه یک خانه را برطرف کند.

ارسال رایگان به تمام نقاط استان گیلان
مهم ترین اتفاقی که در فروشگاه اینترنتی یوزمارت می توان به آن اشاره کرد، ارسال رایگان اقلام به تمام نقاط گیلان است، ویژگی ارزشمندی که قطعا هر خریداری را ترغیب به خرید از یک فروشگاه آنلاین می کند؛ دیگر حس آزاردهنده یک پرداخت اضافه را نخواهید داشت.

تیم پخش یوزمارت با سرعت بسیار بالایی محصولات را در سطح استان گیلان به دست مشتریان خود می رساند و با توجه به تسهیلات ویژه ای که در این آنلاین شاپ در نظر گرفته شده، مشتریان می توانند به شکل های متنوعی مانند پرداخت آنلاین، قسطی و هنگام تحویل کالا، مبلغ مورد نظر را پرداخت کنند.

فروشگاه همواره تخفیف
یکی دیگر از ویژگی های مهم این فروشگاه آنلاین این است که محصولات عرضه شده در سایت را همواره با تخفیف های عالی به مشتریانش ارائه می کند، کمپین ها یا رویدادهایی دارد که اگر از مشتریان همیشگی آن ها باشید، تا 50 درصد تخفیف شامل حالتان می شود و بعید است بعد از خرید از این فروشگاه اینترنتی، بتوانید تجربه بهتری را در خرید آنلاین استانی تجربه کنید.

عمده محصولات یوزمارت در بخش فراورده های غذایی، شوینده ها، آرایشی، بهداشتی، محصولات سلولزی؛ به خصوص بهترین پیشنهاد برای خرید پوشک ارزان اینترنتی بوده که در واقع می تواند یک سوپرمارکت بزرگ را برایتان در گوشی همراه یا سیستم های کامپیوتری فراهم کند. این فروشگاه آنلاین قیمت های بدون واسطه ای را به شما ارائه می کند که شما را به مشتری دائم یوزمارت تبدیل خواهد کرد.

حمایت از اشتغال زایی جوانان گیلانی
حمایت از یک فروشگاه آنلاین بومی که باعث اشتغال زایی جوانان متخصص گیلانی شده است، می تواند گام بلندی در راستای حمایت از جوانان این استان باشد که با توجه به مشکلات کمبود گزینه های تخصصی اشتغال، فضای جدیدی برای فعالیت را پیش روی خود دیده اند؛ قطعا با حمایت و استقبال بیشتر هم استانی های گیلانی، این مجموعه گسترش بیشتری پیدا خواهد کرد که نتیجه آن اشتغال زایی بیشتر جوانان گیلانی است.



حذف واسطه ها در سوپرمارکت آنلاین یوزمارت
فروشگاه آنلاین یوزمارت با پشتیبانی دو شرکت معتبر و بزرگِ تهیه و توزیع کالا در استان گیلان، به ثبت رسیده و هم اکنون نزدیک به یک سال از فعالیت آن می گذرد، این شرکت های پخش دارای ارتباط نزدیکی با کارخانه های بزرگ ایران هستند و بسیاری از محصولات فروشگاه اینترنتی یوزمارت، به صورت اختصاصی، تنها در این آنلاین شاپ استانی به فروش می رسد. قدرت این فروشگاه از دو دهه تجربه ی این شرکت ها نشأت می گیرد که این عامل می تواند پشتوانه بزرگی برای جلب اعتماد مردم عزیز گیلان باشد. 

یوزمارت اهداف بزرگی در سر دارد و در حوالی یک سالگیِ خود، تسهیلات ویژه ای را برای مشتریان در نظر گرفته که خرید اقساطی یکی از آن هاست؛ شما می توانید در سایت یوزمارت به صورت قسطی به خرید اقلام سوپرمارکتی اقدام کنید و اگر دارای کارت بیمه ملت باشید، این قابلیت را خواهید داشت که پرداخت خریدتان را 4 ماهه انجام دهید.

مسابقه استعداد گیلانی با حمایت فروشگاه اینترنتی یوزمارت از شبکه باران پخش شد
فروشگاه اینترنتی یوزمارت اسپانسر و تولید کننده یک برنامه استعدادیابی مهم و بزرگ در استان گیلان بود که از آذر 1400 در شبکه باران پخش شد و در شب تحویل سال به پایان رسید.

 برنامه استعداد گیلانی یک مسابقه جذاب از هنرنمایی 60 استعداد گیلانی بوده که شرکت کنندگان در بخش های مختلفی مانند خوانندگی، شعبده بازی، حرکات ژیمناستیکی و... در آن به رقابت پرداختند.

توجه به جوانان مستعد این استان سرسبز تا به امروز مورد توجه هیچ نهاد، شرکت، برند و ارگانی نبوده و هنرمندان بی نام گیلانی برای نشان دادن استعداد خود مجبور به شرکت در مسابقات کشوری در استان تهران بودند، اما یوزمارت بار دیگر با شناسایی یک نیاز مهم، رقابتی را ایجاد کرد که هم بومی است هم آیتم های جذاب محلی را خواهد داشت که برای بینندگان پروپاقرص شبکه باران بسیار دیدنی خواهد بود.

حضور جمع کثیری از هنرمندان گیلانی در این مسابقه، هر محله ای را صاحب یک نماینده کرد و به دلیل اینکه برنده در نهایت با رای مردم انتخاب می شد، هیجان جذابی در گیلان بر پا شده که در فینال به اوج حساسیت خواهد رسید.

لزوم حمایت از مجموعه های دانش بنیان بومی
وجود مجموعه های دانش بنیان و آنلاین در استان گیلان می تواند بستر مناسبی را برای خدمت رسانی های آنلاین در باسواد ترین استان کشور فراهم کند. استانی که با مردمی مدرن و به روز، باید امکانات و تسهیلات مناسبی برای خدمات آنلاین در اختیار داشته باشد، اما تا امروز چندان به این موضوع توجه نشده است! یوزمارت با شروعی قدرتمند در این عرصه می تواند پرچمدار خدمات آنلاین استانی باشد و استقبال از یوزمارت می تواند باعث سرمایه گذاری دیگر شرکت ها در این عرصه شود که نتیجه آن باز هم اشتغال زایی و رفاه هم استانی های گیلانی خواهد بود.

مجموعه بزرگ یوزمارت با هدف تامین کالاهای اساسی خانوار از محصولات با کیفیت ایرانی، پا به این عرصه گذاشته و تقریبا تمام محصولات این فروشگاه اینترنتی از با کیفیت ترین کالاهای ایرانی تشکیل شده است. این موضوع می تواند یک عنصر مهم دیگر در چرخه هدف گذاری های یوزمارت محسوب شود که توجه به جوانان مستعد و متخصص ایرانی است.

با کیفیت ترین کالاهای ایرانی در یوزمارت عرضه می شود
حضور پر رنگ تولیدات ملی در یوزمارت علاوه بر حمایت از کالای داخلی و اشتغال جوانان ایرانی، قیمت تمام شده بسیار مناسبی را هم برای مردم در پی خواهد داشت که در این شرایط اقتصادی، می تواند ایده آل ترین گزینه را پیش روی آنها بگذارد.

یکی از ویژگی های مهم این سایت، ارائه توضیحاتی کامل از محصولات است، توضیحاتی که می تواند شما را در انتخاب درست یک محصول راهنمایی کرده و تبدیل به یک خریدار حرفه ای کند که نگاهی هوشمندانه در انتخاب محصولات خواهد داشت. این روزها با توجه به گستردگی تولیدات فروشگاهی، یک خرید درست و آگاهانه کمی سخت به نظر می رسد اما در یوزمارت می توانید تمام زوایا را بررسی کرده، سپس به خریداری محصول اقدام کنید.

یکی از کالاهای بهداشتی مهم برای خانواده هایی که دارای فرزند زیر دو سال هستند، پوشک می باشد و یوزمارت هم نماینده فروش برند بیبی کینگ در استان گیلان است؛ پوشک بیبی کینگ سایز چهار پرفروش ترین سایز پوشک بچه محسوب می شود که در یوزمارت با ارزان ترین قیمت در دسترس می باشد.



تیم پشتیبانی یوزمارت پاسخگوی سوالات شما خواهد بود.
یوزمارت با یک تیم پشتیانی قدرتمند و متخصص، پاسخگوی مشکلات شما خواهد بود و در تمام ساعات روز این امکان وجود دارد که با تماس تلفنی به پشتیبانی این سایت ارتباط برقرار کنید یا روی شماره واتساپ یوزمارت پیام ارسال کنید. توجه به مشتری مداری سرلوحه سایت فروشگاهی یوزمارت است که این امر با ایجاد فضایی مناسب از قبل تا بعد از خرید برای مشتریان محقق شده است.

یوزمارت تازه متولد شده اما بزرگ فکر می کند، راه را تازه آغاز کرده اما در مسیر مهمی قرار دارد، شاید همه گیلانی ها آن را نشناسند اما یوزمارت همه گیلانی ها و خواسته هایشان را به خوبی می شناسد؛ یوزمارت فروشگاهی به وسعت ذهن شماست


انتهای پیام / 106
https://qomnews.ir/vdcd5s0fnyt0z96.2a2y.html
نام شما
آدرس ايميل شما