پنجشنبه ۱۸ فروردين ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۰۱
کد مطلب : 103699
منبع : قم نیوز

امروز کشور نیاز به روحیه مجاهدت دوران دفاع مقدس دارد

قم نيوز : استاندار قم در نشست صمیمی با جمعی از پرسنل ایثارگر و جانباز با اشاره به میراث ماندگار هشت سال دفاع مقدس برای کشور گفت: امروز نیز فائق آمدن بر مشکلات کشور، نیاز به روحیه مجاهدت و ایثارگری آن دوران دارد.
امروز کشور نیاز به روحیه مجاهدت دوران دفاع مقدس دارد
امروز کشور نیاز به روحیه مجاهدت دوران دفاع مقدس دارد
به گزارش قم نیوز سردار سید محمد تقی شاهچراغی در این نشست با اشاره به وظیفه و مسئولیت هر فرد در قبال جامعه و کشور، گفت: افراد باید در هر جایگاه شغلی که هستند امانت دار وظیفه خود بوده و در راه خدمت رسانی به مردم تمام تلاش خود را بکار گیرند.

استاندار قم با بیان این که همه باید در برابر مسائل و مشکلات مردم دغدغه مند باشیم افزود: برای حل مشکلات در حوزه های مختلف، همه باید با دغدغه مندی و احساس تکلیف وارد میدان شوند.

شاهچراغی با تاکید بر لزوم توجه ویژه به مطالبات جامعه ایثارگران استان، ادامه داد: این مشکلات و مسائل باید دسته بندی و بر اساس اولویت مورد برسی قرار گرفته و مرتفع گردد.

وی با اشاره به این که شرایط و فضای امروز کشور نیازمند روحیه همدلی، مجاهدت و ایثارگری دوران دفاع مقدس است، گفت: باید همه در راه دفاع از نظام و انقلاب، روحیه ایثارگری و رزمندگی داشته باشیم و حل مشکلات کشور چه درون سازمانی و چه برون سازمانی را اولویت کاری خود قرار دهیم.



انتهای پیام / 106
https://qomnews.ir/vdcf1mdy1w6dxva.igiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما