شنبه ۲۰ فروردين ۱۴۰۱ ساعت ۱۴:۲۴
کد مطلب : 103734
منبع : قم نیوز

ایجاد ۵۰۰۰ فرصت شغلی توسط سازمان میادین شهرداری قم در سال ۱۴۰۰

قم نيوز : مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری قم از ایجاد 5000 فرصت شغلی به‌صورت مستقیم در سال 1400 و از طریق منصوبات این سازمان در سطح مناطق هشت‌گانه خبر داد.
ایجاد ۵۰۰۰ فرصت شغلی توسط سازمان میادین شهرداری قم در سال ۱۴۰۰
ایجاد ۵۰۰۰ فرصت شغلی توسط سازمان میادین شهرداری قم در سال ۱۴۰۰
به گزارش قم نیوز علیرضا مظفری با اشاره به ایجاد پنج هزار شغل توسط این سازمان در سال گذشته اظهار داشت: سازمان میادین به‌عنوان یکی از بازوان اجرایی شهرداری، شرح وظایف از پیش تعیین‌شده‌ای داشته و اهداف خُرد و کلانی برای آن ترسیم گردیده و می‌بایست برای تحقق این اهداف، متناسب با شرح وظایف تعریف‌شده اقدام کند.

وی به تشریح اقدامات سازمان در این زمینه پرداخت و عنوان کرد: در مجموعه سازمان سعی شده هدف ایجاد درآمدهای پایدار به‌صورت تدریجی باشد تا منجر به افزایش درآمدها و هزینه کرد منطقی، متناسب با سرمایه‌گذاری‌ها صورت پذیرد.

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری قم گفت: سازمان میادین با احداث ۱۶ باب فروشگاه همشهری، ۶۱ باب بازارچه عرضه میوه و تره‌بار ریحان، در اختیار داشتن ۱۰ باب جایگاه عرضه سوخت CNG، کیوسک‌های سطح شهر اعم از کیوسک‌های تنقلات، مطبوعات و عرضه یخ بهداشتی، بهره‌برداری از شهرک بزرگ خدمات خودرویی و شهرک صنوف، استقرار غرف فصلی و مناسبتی و همچنین ساماندهی بازار روزها و …، جمعاً برای ۵۰۰۰ نفر ایجاد اشتغال ایجاد کرده است.

مظفری تلاش برای توزیع عادلانه خدمات و امکانات در تمام مناطق هشت‌گانه را از مهمترین اولویت‌های کاری سازمان برشمرد و ابراز کرد: اعتماد مردم به اقدامات شهرداری‌ها بالاترین سرمایه آن‌ها بوده و می‌بایست عمق این اعتماد را گسترده و اتکا به اعتماد مردم را افزایش دهیم.

انتهای پیام/ 106
https://qomnews.ir/vdcfmmdyjw6dxea.igiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما