قم نيوز : نماینده مردم قم در مجلس ضرورت ترویج کشت گلخانه ای را مورد تاکید قرار داد و گفت: توجه به مسئله کاربری‌ها از مهمترین مباحث جهاد کشاورزی است و این کار باید بدون تبعیض انجام شود و مردم درک کنند با سلامت این کار انجام می‌شود.
نماینده مردم قم در مجلس: نظارت‌ها در بخش کشاورزی افزایش پیدا کند
نماینده مردم قم در مجلس: نظارت‌ها در بخش کشاورزی افزایش پیدا کند
به گزارش قم نیوز حجت‌الاسلام مجتبی ذوالنور امروز در دیدار رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان ، ضمن عرض تبریک سال جدید و انتصاب مهندس حاجی رضا به سمت رئیس سازمان جهاد کشاورزی اظهار داشت: با توجه به مشکل آب در قم و ضرورت توجه به مسئله صرفه جویی، در بخش کشاورزی نیز باید به این مقوله مهم اهتمام لازم صورت گیرد و آموزش کشاورزان مورد توجه قرار گیرد.

وی ضرورت ترویج کشت گلخانه ای را مورد تاکید قرار داد و گفت: توجه به مسئله کاربری‌ها از مهمترین مباحث جهاد کشاورزی است و این کار باید بدون تبعیض انجام شود و مردم درک کنند با سلامت این کار انجام می‌شود.

ذوالنور با اشاره به مهم بودن بحث نظارت و بازرسی بر روند توزیع محصولات کشاورزی خاطرنشان کرد: اگر مرغی تولید می‌شود باید قطعه بندی در کشتارگاه صورت بگیرد و نباید از قطعه بندی مرغ در محل های عرضه سوء استفاده شود.

وی توجه به منابع درآمدی در سازمان جهاد کشاورزی را مورد تاکید قرار داد و خواستار برنامه ریزی مدیران این سازمان نسبت به این امر شد.

میزان تولید روزانه تخم مرغ در استان قم به 270 تن رسید

محمدرضا حاجی رضا رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قم نیز با اشاره به ضرورت حمایت از حقوق مردم اظهار داشت: به دنبال راه اندازی شبکه امین برای رفع دغدغه های اساسی مردم در بحث کالاهای ضروری هستیم.

وی به اجرای اصلاح طرح الگوی کشت با ظرفیت های موجود‌ و کشت قرار دادی در بخش کشاورزی اشاره و بیان کرد: باید ظرفیت‌های کشاورزی به خوبی به مسئولان و مردم معرفی شود.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قم با اشاره به تنظیم توزیع و تامین میوه‌های با کیفیت در شب عید گفت: به لطف خدا توانستیم 500 تن پرتقال و 250 تن سیب با کیفیت را در 23 غرفه در سطح شهر توزیع کنیم.

حاجی رضا همچنین به وضعیت تولید و تامین تخم مرغ در استان اشاره کرد و گفت: میزان تولید روزانه تخم مرغ در استان قم به 270 تن رسیده است.

وی  با اشاره به اینکه آرامش در نگاه مردم مهم است خاطرنشان کرد: جلسه مستمر با تیم نخبگان کشاورزان و مردم برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcaeen6o49nw01.k5k4.html
نام شما
آدرس ايميل شما