يکشنبه ۲۱ فروردين ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۲۹
کد مطلب : 103747
منبع : قم نیوز

۱۶ هزار میلیارد تومان اعتبار مصوبات سفر رییس جمهور به قم ابلاغ شد

قم نيوز : استاندار قم از ابلاغ ۱۶ هزار میلیارد تومان اعتبار مصوبات سفر رییس جمهور به قم تاکنون خبر داد و از مدیران دستگاه های اجرایی خواست تا جهت تخصیص کامل اعتبارات مصوبات این سفر پیگیری کنند.
۱۶ هزار میلیارد تومان اعتبار مصوبات سفر رییس جمهور به قم ابلاغ شد
۱۶ هزار میلیارد تومان اعتبار مصوبات سفر رییس جمهور به قم ابلاغ شد
به گزارش قم نیوز سردار سید محمدتقی شاهچراغی شامگاه شنبه در نخستین جلسه شورای اداری استان قم که در حرم مطهر حضرت معصومه (س) برگزار شد با اشاره به سفر رئیس جمهور در سال گذشته به استان قم اظهار داشت: در قالب این سفر تاکنون ۱۶ هزار میلیارد تومان اعتبار به قم ابلاغ شده است.

استاندار قم بیان داشت: جهت تخصیص کامل اعتبارات مصوبات این سفر نیازمند پیگیری و همراهی تمامی مدیران دستگاه‌های اجرایی هستیم.

شاهچراغی ادامه داد: در سفر رئیس جمهور به استان قم ۳۰ کلان پروژه تعریف شده که مسیر اجرای آن نیز مشخص است و نیازمند پیگیری دارد.

ضرورت تقویت ارتباط و تعامل مدیران با رسانه‌ها
وی از مدیران استان خواست تا سطح تعامل و ارتباط خود با رسانه‌ها را افزایش دهند و از طرف دیگر با مردم نیز در ارتباط مستمر باشند.

استاندار قم نقش بانک‌ها در تحقق شعار سال را مهم برشمرد و افزود: بانک‌ها می‌بایست رویه پرداخت تسهیلات در این زمینه را تسهیل کنند و از فعالیت‌های شرکت‌های دانش بنیان در استان قم حمایت شود.

وی ابراز داشت: داشتن روحیه مردمی، جهادی و انقلابی در راستای خدمت به مردم مهم است و آن دسته از مدیرانی که به دولت مردمی اعتقادی ندارند نباید در این جایگاه بمانند.

شاهچراغی اضافه کرد: مدیران دستگاه‌های اجرایی برای جذب اعتبارات تصویب شده می‌بایست همت کنند و تمامی این اعتبارات می‌بایست جذب شود و کم کاری در این زمینه پذیرفتنی نیست.

استاندار قم در ادامه بر موضوعاتی همانند تقویت زیرساخت‌های گردشگری استان قم، توجه ویژه به موضوع عفاف و حجاب در ادارات استان، فروش اموال مازاد دستگاه‌ها و هزینه کرد آن در استان، پاسخگو بودن به مطالبات مردمی و تکمیل پروژه‌های عمرانی در زمانبندی اعلام شده تاکید کرد.



انتهای پیام / 106
https://qomnews.ir/vdcjxtevauqeyaz.fsfu.html
نام شما
آدرس ايميل شما