سه شنبه ۲۳ فروردين ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۵۷
کد مطلب : 103787
منبع : قم نیوز

کشف 113 کیلو تریاک در 2 کامیون حامل هندوانه در قم

قم نيوز : جانشین فرمانده انتظامی استان قم از کشف حدود 113 کیلوگرم تریاک در پی توقیف 2 دستگاه کامیون حامل بار هندوانه خبر داد.
کشف 113 کیلو تریاک در 2 کامیون حامل هندوانه در قم
کشف 113 کیلو تریاک در 2 کامیون حامل هندوانه در قم
به گزارش قم نیوز سردار بهادر اسماعیلی جانشین فرمانده انتظامی استان قم اظهارداشت: در پیگیری اطلاعاتی مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قم مشخص شد، 2 قاچاقچی قصد دارند محموله ای از مواد مخدر را با یک دستگاه کامیون از جنوب به مرکز کشور منتقل کنند، بنابراین موضوع در دستور کار مأموران این پلیس قرار گرفت.

وی افزود: در ادامه مأموران با هماهنگی مقام قضائی استان به محورهای مواصلاتی استان اعزام و در ابتدای اتوبان "قم-کاشان" خودرو موصوف را با بار هندوانه شناسایی و متوقف کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان قم گفت: از خودرو مذکور 25 کیلو و 950 گرم تریاک در 5 عدد هندوانه کشف و راننده و سرنشین خودرو دستگیر شدند.

اسماعیلی افزود: همچنین با پیگیری های اطلاعاتی مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قم مشخص شد یک قاچاقچی با یک دستگاه کامیون قصد دارد در پوشش بار هندوانه محموله تریاک را از جنوب به غرب کشور منتقل کند که بلافاصله موضوع به پلیس استان همدان اعلام شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان قم گفت: در ادامه با شناسایی و توقیف خودرو مذکور توسط مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان همدان، 86 کیلو و 900 گرم تریاک در داخل 15 عدد هندوانه کشف و متهم دستگیر شد.

انتهای پیام/ 106
https://qomnews.ir/vdcdjs0f5yt0z56.2a2y.html
نام شما
آدرس ايميل شما