چهارشنبه ۲۴ فروردين ۱۴۰۱ ساعت ۱۶:۵۶
کد مطلب : 103811

برگزاری سی و ششمین جشنواره ملی قرآن و عترت دانشجویان کشور در قم

قم نيوز : دبیر سی و ششمین جشنواره ملی قرآن و عترت دانشجویان سراسر کشور در نشست خبری در قم، از برگزاری این جشنواره به میزبانی دانشگاه قم در اردیبهشت ماه سال جاری خبرداد.
برگزاری سی و ششمین جشنواره ملی قرآن و عترت دانشجویان کشور در قم
برگزاری سی و ششمین جشنواره ملی قرآن و عترت دانشجویان کشور در قم
به گزارش قم نیوز حجت‌الاسلام محمدرضا کریمی والا سه شنبه شب در نشست خبری سی و ششمین جشنواره ملی قرآن و عترت دانشجویان کشور که در سالن جلسات ساختمان مرکزی دانشگاه قم برگزار شد، با اشاره به برگزاری این جشنواره توسط وزارت علوم، تحقیقات و فناوری گفت: از ابتدای شیوع ویروس کرونا این جشنواره، اولین جشنواره قرآن و عترت است که از بهمن ماه سال گذشته آغاز شده است.

وی اضافه کرد: این جشنواره در ۹ بخش آوایی، معارفی، پژوهشی، هنری، ادبی، فناوری، نوآفرینی‌های قرآنی، نهج البلاغه و صحیفه سجادیه و در ۴۰ رشته برگزار می‌شود.

دبیر سی و ششمین جشنواره ملی قرآن و عترت دانشجویان کشور ابراز کرد: در مرحله ملی دانشجویان هشت دستگاه وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، وزارت بهداشت، فنی حرفه‌ای، فرهنگیان، علمی کاربردی، دانشگاه آزاد، دانشگاه پیام نور و معارف قرآنی به رقابت با یکدیگر خواهند پرداخت.

وی در خصوص زمان‌بندی برگزاری بخش‌های حضوری جشنواره ملی قرآن و حدیث، عنوان کرد: مسابقات بخش‌های معارفی جشنواره، در روزهای ۲۲ و ۲۳ اردیبهشت ماه و مسابقات بخش‌ آوایی از ۲۶ تا ۲۹ اردیبهشت ماه شامل رشته‌های اذان، تواشیح، دعا، ترتیل و قرائت و حفظ ۵ جزء، ۱۰ جزء، ۲۰ جزء و کل قرآن کریم به میزبانی دانشگاه قم برگزار می‌شود.

کریمی والا خاطر نشان کرد: مراسم اختتامیه و اهدای جوایز به نفرات برتر جشنواره ملی قرآن و عترت، یازدهم خردادماه همزمان با ولادت حضرت معصومه (س) برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcb8fb88rhbgwp.uiur.html
نام شما
آدرس ايميل شما