يکشنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۱ ساعت ۰۹:۱۵
کد مطلب : 103878

رفع دغدغه های هنرمندان قمی با جدیت پیگیری می شود

قم نيوز : استاندار قم گفت: دغدغه ها و درخواست های هنرمندان قمی پس از دسته بندی و احصاء اولویت ها، در سطوح ملی و استانی با جدیت پیگیری می شود.
رفع دغدغه های هنرمندان قمی با جدیت پیگیری می شود
رفع دغدغه های هنرمندان قمی با جدیت پیگیری می شود
به گزارش قم نیوز سردار سید محمدتقی شاهچراغی شنبه شب در نشست با مدیران انجمن های فرهنگی و هنری استان قم گفت: در حال حاضر مسائل و لایه های متراکمی از مشکلات هنرمندان وجود دارد که بخشی در استان و بخشی در سطح ملی باید پیگیری و حل شود.

وی با بیان اینکه دولت جدید و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی توجه ویژه ای به هنرمندان به ویژه جایگاه و اثربخشی شهر مقدس قم دارد، خاطرنشان کرد: زمینه رفع برخی از مشکلات و دغدغه ها بسیار در دسترس بوده و باید برنامه ریزی درست و اقدامات لازم برای آن تعریف شود.

استاندار قم بر ضرورت اطلاع رسانی از کارها و اقدامات انجام شده برای هنرمندان تأکید کرد و گفت: حمایت های لازم از هنرمندان در حوزه های مختلف فرهنگی و هنری انجام شده و بر اساس زمانبندی مشخص برای دغدغه های ایشان برنامه ریزی می شود.

وی با بیان اینکه هنرمندان باید زیبایی ها را بشناسند، زیبایی و برجستگی قم را هویت فرهنگی و باورها و اعتقادات مردم در این خطه مقدس دانست و گفت: فضای فکری و فرهنگی و سبک زندگی در قم، شاید متفاوت از برخی نقاط دیگر باشد.

شاهچراغی با اشاره به تحولات چشمگیر در فضای فرهنگی و هنری کشورمان پس از انقلاب اسلامی، تأکید کرد: هنرمندان قمی باید حریت و آزادگی را سرلوحه خود قرار داده و قطعا با انجام حمایت های لازم، اثرگذاری هنرمندان شکوفاتر خواهد بود.

وی در پایان با بیان اینکه حمایت از هنرمندان باید در ریل صحیح خود قرار بگیرد، تصریح کرد: برخی مدیران در کار اجرایی، صرفا نگاه سخت افزاری دارند که این نگاه در حمایت از هنرمندان باید تغییر کند و شهر قم با وجود ظرفیت های بی نظیر فرهنگی و هنری، می تواند به نظر محتوایی الگو باشد.



انتهای پیام / 106
https://qomnews.ir/vdcefx8zvjh87vi.b9bj.html
نام شما
آدرس ايميل شما