دوشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۲۷
کد مطلب : 103895

حملات صهیونیست‌ها به مسجدالاقصی ادامه دارد

قم نيوز : حملات نظامیان رژیم صهیونیستی با همراهی شهرک‌نشینان این رژیم به مسجدالاقصی ادامه دارد.
حملات صهیونیست‌ها به مسجدالاقصی ادامه دارد
حملات صهیونیست‌ها به مسجدالاقصی ادامه دارد
به گزارش قم نیوز صبح امروز (دوشنبه) نظامیان رژیم صهیونیستی در حمایت از حملات دسته‌جمعی شهرک‌نشینان، به مسجدالاقصی یورش بردند؛ این حملات در پی دعوت موسسه‌ها و نهادهای تل‌آویو به مناسبت عید «پسح» تداوم پیدا کرده است.

طبق گزارش پایگاه خبری «فلسطین الیوم» تعداد زیای از نظامیان صهیونیست به مسجد الاقصی حمله کرده و تلاش کرده اند تا نمازگزاران و معتکفان را از صحن‌های آن خارج کنند تا از این طریق پیش زمینه‌های لازم برای یورش شهرک‌نشینان را آماده کنند.

خبرنگار پایگاه خبری فلسطین الیوم در قدس گزارش می‌دهد که تعدادی از تک‌تیراندازهای رژیم صهیونیستی در پشت‌بام‌های مسجدالاقصی و ساختمان‌های مجاور آن، به حالت آماده‌باش مستقر شده‌اند.

این در حالی است که گروه‌هایی از شهرک‌نشینان صهیونیست به مناسبت نزدیک‌شدن به عید پسح یهودیان، از رژیم اشغالگر خواستند تا حملات گسترده‌ای را به مسجد الاقصی انجام دهند؛ این یورش‌ها از صبح جمعه آغاز شده و قرار است تا یک هفته ادامه پیدا کند.

یورش نظامیان صهیونیست به مسجدالاقصی موجب واکنش‌های عربی و محکومیت‌های اسلامی فراوانی از سوی گشورها و نهادهای منطقه‌ای شده است. گروه‌های مقاومت فلسطین نیز اعلام کرده‌اند که تل‌آویو با این حملات، مسئول وضعیت‌های آینده و واکنش‌های سخت فلسطینیان خواهد بود.

انتهای پیام/ 106
https://qomnews.ir/vdcdns0fkyt0zj6.2a2y.html
نام شما
آدرس ايميل شما