جمعه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۳۸
کد مطلب : 103962
منبع : قم نیوز

تمدید مهلت ثبت نام کارگاه‌های مجازی کانون پرورش فکری قم

قم نيوز : ثبت‌نام در دوره‌های مجازی فصل بهار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قم در رشته‌های مختلف فرهنگی هنری تا سوم اردیبهشت‌ماه سال جاری تمدید شد.
تمدید مهلت ثبت نام کارگاه‌های مجازی کانون پرورش فکری قم
تمدید مهلت ثبت نام کارگاه‌های مجازی کانون پرورش فکری قم
به گزارش قم نیوز دوره‌‌های مجازی فصل بهار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قم شامل کارگاه‌های فرهنگی، هنری، ادبی، مهارت‌‌های زندگی و ... خواهد بود و در بازه زمانی اول اردیبهشت ماه تا سی و یکم خرداد ماه سال ۱۴۰۱ برگزار خواهد شد.

بر این اساس، کارگاه‌ های فصل بهار شامل گروه‌ های سنی «نوباوه ۴ سال به بالا»، «نوجوان ۷ سال به بالا»، «نونهال ۹ سال به بالا»، «نونگاه ۱۲ سال به بالا» و «نوجوان ۱۵ سال به بالا» است.

همچنین این کارگاه‌ ها به دو صورت برخط (آنلاین) و بدون محدودیت زمان (آفلاین) با حضور کارشناسان و استادان هر رشته برگزار می‌ شود، ضمن آن که ظرفیت این کارگاه‌ها محدود است.

پیش از این اول اردیبهشت ماه به عنوان آخرین مهلت ثبت نام در این دوره‌های مجازی فرهنگی هنری اعلام شده بود، اما این فرصت صرفا تا پایان روز شنبه سوم اردیبهشت‌ماه سال جاری تمدید شد.

علاقمندان به شرکت در این کارگاه‌ ها می‌ توانند با مراجعه به نشانی اینترنتی www.kpf.ir و یا qom.kpf.ir کارگاه‌های مورد نظر خود را از بخش آموزش‌‌های مجازی انتخاب و روند ثبت نام خود را پیگیری کنند.

انتهای پیام/ 106
https://qomnews.ir/vdciqpazrt1au32.cbct.html
نام شما
آدرس ايميل شما