چهارشنبه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۱۴:۰۵
کد مطلب : 104037
منبع : قم نیوز

1401 سالی نورانی برای شهر قم/تکمیل 100 پروژه نورپردازی تا پایان سال

قم نيوز : سرپرست سازمان زیباسازی شهرداری قم با بیان اینکه امسال سالی نورانی برای شهرداری قم خواهد بود، گفت: تعداد پروژه‌های نورپردازی تا پایان سال در شهر به 100 پروژه خواهد رسید.
1401 سالی نورانی برای شهر قم/تکمیل 100 پروژه نورپردازی تا پایان سال
1401 سالی نورانی برای شهر قم/تکمیل 100 پروژه نورپردازی تا پایان سال
به گزارش قم نیوز پیام جوادیان سرپرست سازمان زیباسازی شهرداری قم با بیان اینکه سال 1401 سالی نورانی برای سازمان زیباسازی خواهد بود، اظهار داشت: اعتبارات قابل‌توجهی برای پروژه بزرگ نورپردازی درنظرگرفته شده است.

وی با تأکید بر اینکه فضای کالبدی شهر نیاز به حیات شبانه دارد، عنوان کرد: برای اینکه حیات شبانه قم بیش از همیشه نمایان باشد، پروژه‌های زیادی طی سال جاری به اجرا درخواهد آمد.

سرپرست سازمان زیباسازی شهرداری قم ابراز کرد: تاکنون 70 پروژه نورپردازی در سطح شهر قم انجام‌شده که تا پایان سال این پروژه‌ها به 100 پروژه خواهد رسید و جلوه خاصی به شهر مقدس قم به‌خصوص در ساعات شب خواهد داد.

وی یادآور شد: هم‌اکنون در بیشتر مراکز تاریخی و میراثی و پل‌های شهری طرح‌های نورپردازی به اجرا درآمده و در قالب کارگروه تخصصی نور و کارگروه تخصصی تعمیر و نگهداری این 70 پروژه در طول سال روشن نگه‌داشته شده‌اند و فضای بهتری جهت حیات شبانه به شهر زائرپذیر قم داده است.

انتهای پیام/ 106
https://qomnews.ir/vdcc10qsm2bqxx8.ala2.html
نام شما
آدرس ايميل شما