دوشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۱۷:۰۹
کد مطلب : 104123

تهیه 350 بسته معیشتی از محل حذف حقوق‌های نجومی در سلفچگان

قم نيوز : ۴۷۱ میلیون تومان در فروردین ماه سال جاری از محل تعدیل حقوق‌های نامتعارف و کاهش هزینه‌های جاری در موسسه توسعه و عمران منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان صرفه جویی شد که از این مبلغ برای محرومیت‌زدایی و توزیع بسته‌های معیشتی در بخش سلفچگان استفاده می‌شود.
تهیه 350 بسته معیشتی از محل حذف حقوق‌های نجومی در سلفچگان
تهیه 350 بسته معیشتی از محل حذف حقوق‌های نجومی در سلفچگان
به گزارش قم نیوز اسفندماه سال گذشته بود که موضوع فیش های نجومی در موسسه منطقه اقتصادی سلفچگان در رسانه‌ها منتشر شد و بازتاب‌های زیادی داشت. 

پس از انتصاب محمود داودآبادی به عنوان مدیرعامل این منطقه از ابتدای سال جاری، یکی از محورهای اقدام جهادی در جهت تغییر وضعیت موجود به نفع مردم که به دستور وی صورت گرفت، تعدیل حقوق‌های نامتعارف پرداختی در موسسه توسعه و عمران منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان بود.

در فروردین ماه سال جاری ۴۷۱ میلیون تومان از محل تعدیل حقوق های نامتعارف و کاهش هزینه‌های جاری صرفه جویی شد که از این محل تعداد ۳۵۰ بسته معیشتی به ارزش ۱۴۷ میلیون تومان تهیه و در ماه مبارک رمضان در بخش سلفچگان و جامعه هدف این موسسه توزیع شد.

همچنین از مبلغ یادشده، ۲۰۰ میلیون تومان برای پشتیبانی از برنامه‌های محرومیت‌زدایی ستاد مردمی کریمه اهل بیت(س) اختصاص یافت که اینها گوشه ‌ی از نگرش و دیدگاه جهادی مدیریت جدید منطقه به ویژه در بعد مسئولیت اجتماعی منطقه ویژه اقتصادی است.

گفتنی است با تغییر مدیریت این منطقه که قلب اقتصادی ایران است؛ تلاش ها برای رفع موانع و تسهیل امور تولیدکنندگان و کارآفرینان، افزایش بهره وری ، رونق تولید و اشتغالزایی با جدیت در حال پیگیری است.

همچنین اجرای طرح های مهارت آموزی، توسعه کسب و کارها، حمایت و گره گشایی از روند صادرات، کمک به بازاریابی تولیدکنندگان در بعد بین المللی و حمایت از اشتغال جوانان که مورد تاکید رهبر معظم انقلاب است در دستور کار مدیریت جدید این منطقه قرار دارد.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcir5azpt1auz2.cbct.html
نام شما
آدرس ايميل شما