سه شنبه ۲۱ آذر ۱۳۹۱ ساعت ۰۹:۴۲
کد مطلب : 10413

کشف بیش از ۱۱۵ کیلوگرم تریاک در قم

قم نيوز : قم نیوز: کشف بیش از ۱۱۵ کیلوگرم تریاک در قم و دستگیری ۲ کلاهبردار حرفه ای از عناوین اخبار انتظامی قم است.
کشف بیش از ۱۱۵ کیلوگرم تریاک در قم
به گزارش قم نیوز، رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان قم اظهار داشت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان قم در راستای مبارزه با قاچاق مواد مخدر و مقابله با سوداگران مرگ با انجام فعالیت های شبانه روزی موفق شدند طی ۲ عملیات جداگانه بیش از ۱۱۵ کیلوگرم مخدر از نوع تریاک را کشف و ضبط کنند.

سرهنگ منوچهر طالبی گفت: در هفته گذشته در پی کسب خبری مبنی بر قاچاق مواد مخدر و عبور آن از استان، بلافاصله ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر با استقرار و کنترل محورهای ورودی استان به یک دستگاه تریلی مشکوک و آنها را توقیف کردند.

وی افزود: در نهایت ماموران مبارزه با مواد مخدر موفق شدند حدود ۴۰ کیلو و ۵۴۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک را کشف و راننده نیز پس از دستگیری به همراه مواد مشکوفه جهت بررسی و تکمیل تحقیقات به مراجع قضایی استان تحویل داده شد.

وی از کشف مقدار قابل توجهی مواد مخدر طی عملیات جداگانه در هفته گذشته در استان خبر داد و اظهار داشت: ماموران مبارزه با مواد مخدر در عملیات دیگری موفق به کشف ۷۵ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک شدند.

سرهنگ طالبی در پایان از عموم شهروندان خواست هر گونه اطلاعات در امر خرید و فروش مواد مخدر و دیگر اقلام ممنوعه را در اسرع وقت به پلیس اطلاع دهند تانسبت به شناسایی و دستگیری مجرمان اقدام شود.

دستگیری ۲ کلاهبردار حرفه ای در قم

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان قم اظهار داشت: ماموران آگاهی این فرماندهی در پی کسب خبری مبنی بر اینکه شرکتی تازه تاسیس با ارسال پیامک وام فوری، با تضمین سند ملکی خودرو، تا سقف یک میلیارد تومان وام اعطا می کند.

سرهنگ احمد صادقی ادامه داد: بلافاصله موضوع از طریق کارآگاهان بررسی، پس از حصول اطمینان، انجام تحقیقات و شناسایی دفتر شرکت، کلاهبرداری شرکت مذکور محرز شد.

وی گفت: کلاهبرداران با این عنوان که متقاضیان دریافت وام با در اختیار داشتن ضامن چک دار در وام های مبلغ پایین و در رهن گذاشتن سند ملک، در وام های میلیاردی می توانند از تسهیلات این شرکت استفاده کنند.

وی بیان داشت: پس از هماهنگی با مقام قضایی استان، اکیپی از ماموران آگاهی به همراه نماینده دادستان، در محل مذکور حاضر و مدیر عامل شرکت و مدیر داخلی آن به عنوان متهم دستگیر شدند.

سرهنگ صادقی افزود: با دستگیری متهمان، اسناد و مدارک شرکت مذکور ضبط و دفتر شرکت پلمپ شد، متهمان نیز در ادامه و در بازجویی به عمل آمده صراحتا به بزه انتسابی اعتراف کردند.

وی با بیان اینکه اقدام به موقع کارآگاهان باعث جلوگیری از متواری شدن متهمان و پیشگیری از کلاهبرداری شد گفت: کلاهبرداران قصد داشتند وام ها را با سود ۴۱ درصد به متقاضیان پرداخت کنند که در این رابطه تعداد چهار نفر از شاکیان نیز شناسایی و پس از انجام مواجهه حضوری، متهمان به همراه پرونده متشکله به مراجع قضایی استان تحویل شدند.

انتهای پیام/115/
https://qomnews.ir/vdcip5az.t1auz2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما