پنجشنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۱۷:۳۰
کد مطلب : 104160

برگزاری بیش از 100 برنامه فرهنگی در کتابخانه‌های عمومی استان قم

قم نيوز : سرپرست اداره کل کتابخانه های عمومی استان قم از برگزاری بیش از 100 ویژه برنامه فرهنگی طی ماه مبارک رمضان در کتابخانه‌های عمومی استان خبر داد.
برگزاری بیش از 100 برنامه فرهنگی در کتابخانه‌های عمومی استان قم
برگزاری بیش از 100 برنامه فرهنگی در کتابخانه‌های عمومی استان قم
به گزارش قم نیوز سجاد عمرانی طی سخنانی اظهار کرد: کتابخانه‌های عمومی استان قم در ماه مبارک رمضان با برگزاری بیش از 100 ویژه برنامه های متنوع و متناسب فضای متفاوتی را تجربه کردند.

عمرانی افزود: در ماه مبارک رمضان، فعالیت های فرهنگی متنوعی از جمله برنامه های مناسبتی ویژه ایام ولادت امام حسن (ع) و شهادت حضرت امیرالمومنین علی (ع) مثل قصه گویی و نشست های کتابخوان و نمایشگاه کتاب ویژه این ایام برگزار شد.

وی تصریح کرد: همچنین برخی از کتابداران با حضور در مساجد و استفاده از فضای معنوی این ایام، برنامه های ترویجی خود نظیر آموزش قرآن کریم، نهج البلاغه خوانی و همچنین آموزش احکام ویژه روزه اولی ها را برگزار کردند.

سرپرست اداره کل کتابخانه های عمومی استان قم خاطرنشان کرد: مهم ترین رویداد فرهنگی ما در ماه مبارک رمضان برگزاری اختتامیه جشنواره کتابخوانی رضوی و تقدیر از دوستداران کتاب و اهل بیت (ع) بود که در آن از بیش از 180 نفر در سنین مختلف تقدیر شد.

وی تصریح کرد: حسن ختام این ماه عزیز برای همه ما، راهپیمایی باشکوه روز قدس بود که کتابداران و همکاران ما در اداره کل کتابخانه های عمومی نیز همچون سایر مردم انقلابی استان در خلق این حماسه نقش آفرینی کردند.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcjmxevyuqeyvz.fsfu.html
نام شما
آدرس ايميل شما