?>?> ضرورت برگزاری دوره‌های آموزشی مدیریت بحران برای مدیران استان قم | قم نیوز
يکشنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۱۵:۳۴
کد مطلب : 104203
استاندار قم تاکید کرد؛

ضرورت برگزاری دوره‌های آموزشی مدیریت بحران برای مدیران استان قم

قم نيوز : استاندار قم با اشاره به اهمیت آموزش در مواجهه با بحران‌ها گفت: برگزاری دوره‌های آموزشی مدیریت بحران برای مدیران استانی، بخشداران و دهیاران باید با جدیت پیگیری شود.
ضرورت برگزاری دوره‌های آموزشی مدیریت بحران برای مدیران استان قم
ضرورت برگزاری دوره‌های آموزشی مدیریت بحران برای مدیران استان قم
به گزارش قم نیوز سید محمدتقی شاهچراغی در نشست صمیمی با مدیران و اعضا جمعیت هلال احمر استان قم که به مناسبت هفته‌ی هلال احمر و در محل این سازمان برگزار شد، خدمت بی منت و خالصانه را از ویژگی‌های بارز داوطلبین و کارکنان هلال احمر دانست و گفت: تقویت باورها و توسعه‌ی فعالیت‌های جهادی می‌تواند کمبود اعتبارات را جبران کند.

استاندار قم ظرفیت‌های مردمی را بی نظیر توصیف کرد و افزود: اگر مردم احساس کنند که کمک‌های آنان مورد نیاز و ضروری است، از هیچ گونه خدمتی دریغ نمی‌کنند.

وی با بیان اینکه دولت‌ها در بحران‌های طبیعی بدون بهره گیری از نیروهای مردمی توفیق نخواهند داشت ادامه داد: در حوادث طبیعی سال‌های اخیر، مردم نوع دوست ایران نشان داده‌اند که همواره در کمک به هموطنان خود پیشگام و پیشرو هستند.

شاهچراغی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اهمیت آموزش در مواجهه با بحران‌ها گفت: برگزاری دوره‌های آموزشی مدیریت بحران برای مدیران استانی، بخشداران و دهیاران باید با جدیت پیگیری شود.

استاندار قم تأمین و تدارک تجهیزات بروز برای هلال احمر استان را نیز مهم دانست و خاطرنشان کرد: باید از ظرفیت شرکت‌های دانش بنیان در راستای تولید تجهیزات و دستگاه‌های امدادی بهره گرفته شود.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdchvknzx23nvid.tft2.html
نام شما
آدرس ايميل شما