دوشنبه ۹ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۹:۳۰
کد مطلب : 104571

بازرسی از هشت هزار و 500 واحد صنفی استان قم طی دو هفته

قم نيوز : سرپرست سازمان صمت استان قم با اشاره به بازرسی‌های انجام شده از هشت هزار و 500 واحد صنفی و تشکیل هزار و 200 پرونده گران‌فروشی و کم‌فروشی گفت: مردم گران‌فروشی‌ها را به سامانه 124 اطلاع دهند.
بازرسی از هشت هزار و 500 واحد صنفی استان قم طی دو هفته
بازرسی از هشت هزار و 500 واحد صنفی استان قم طی دو هفته
به گزارش قم نیوز اکبر ابدالی محمدی پیش از ظهر امروز در دیدار با حجت‌الاسلام مجتبی ذوالنوری نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی، طی سخنانی اظهار کرد: بازرسی و نظارت بسیار گسترده‌ای در بازار وجود دارد و در مدیریت بازار، عزمی جدی به کار گرفته‌ایم تا در تامین و توزیع اقلام ضروری بتوانیم گام‌های موثری برداریم.

وی با بیان اینکه خوشبختانه آمار نشان دهنده اقدامات اثربخش است، تصریح کرد: هشت هزار و 500 واحد صنفی را در دو هفته بازرسی کرده‌ایم و قم از نظر کنترل بازار وضعیت مطلوبی دارد.

سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم خاطرنشان کرد: هر چند بیشتر اصناف افرادی مؤمن و مقید به قانون هستند اما بازرسی‌های مختلف برای مقابله با گران‌فروشی و کم‌فروشی انجام و هزار و 200 پرونده تشکیل شده است.

وی تصریح کرد: تلفن 124 برای گزارش گرانفروشی تبدیل به سامانه شده است و با کمک خواهران بسیجی از ساعت 8 صبح تا 8 شب با هشت خط انلاین  پاسخگوی شهروندان است تا نظارت‌ها را گسترش دهد.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcfejdyyw6dxta.igiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما