يکشنبه ۱۵ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۲۰:۱۱
کد مطلب : 104625

فوتبالیست قمی توسط اسکوچیچ به تیم ملی فراخوانده شد

قم نيوز : سید مهدی حسینی بازیکن قمی تیم فوتسال مس رفسنجان در حالی به تیم ملی کشورمان توسط اسکوچیچ سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان دعوت شد که این اتفاق برای اولین بار برای جامعه فوتبال قم رخ می‌دهد.
فوتبالیست قمی توسط اسکوچیچ به تیم ملی فراخوانده شد
فوتبالیست قمی توسط اسکوچیچ به تیم ملی فراخوانده شد
به گزارش قم نیوز فهرست بازیکنان دعوت شده به اردوی تیم ملی کشورمان برای حضور در اردوی آماده سازی قطر و بازی با تیم ملی اروگوئه از سوی دراگان اسکوچیچ اعلام شده که بر اساس این فهرست سید مهدی حسینی فوتبالیست قمی تیم مس رفسنجان از نفرات دعوت شده به اردو است تا برای نخستین بار قم، در تیم ملی فوتبال بزرگسالان صاحب نماینده شود.

سید مهدی حسینی ۲۸ ساله فوتبال خود را از تیم‌های پایه قم آغاز کرد و با تیم صبای قم به لیگ برتر معرفی شد و سابقه بازی در آلومینیوم اراک را نیز در کارنامه خود دارد و امسال هم عملکرد درخشانی را در ترکیب تیم مس رفسنجان به جای گذاشت.

باشگاه مس رفسنجان که دومین سال حضورش در لیگ برتر را پشت سر گذاشت، نخستین بازیکن خود در تاریخ را به اردوی تیم ملی فوتبال ایران فرستاد؛ بازیکنی که درست یک سال قبل به جمع مسی‌ها اضافه شد و مثل دوران حضورش در آلومینیوم اراک بازی‌های درخشانی انجام داد، حسینی هافبک دفاعی-میانی اهل قم در حالی که جزو لیست اولیه تیم ملی فوتبال ایران قرار نگرفته بود، امروز با نظر دراگان اسکوچیچ جایگزین یکی از خط خورده‌ها شد و سریعا خود را به اردوی تیم ایران در هتل المپیک رساند.

شاگردان دراگان اسکوچیچ ظهر دیروز با حضور در فرودگاه امام خمینى تهران را به مقصد دوحه ترک کردند تا اردوى آماده سازى خود را با حضور ٣٠ بازیکن در کشور میزبان جام جهانى برگزار کنند، همچنین صبح امروز نیز تیم ملی فوتبال کشورمان با نظر کادر فنى ملى پوشان زیر نظر مربى بدنسازى طبق برنامه تمرین سبکى را پشت سر گذاشتند و عصر امروز دومین جلسه تمرینى اردوى دوحه را در زمین باشگاه السد انجام خواهند داد.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcf0jdytw6dxva.igiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما