دوشنبه ۱۶ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۷:۰۶
کد مطلب : 104638

حمایت 888 خیر از ایتام و محسنین قم

قم نيوز : مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان قم از اهدای 176 کمک جهیزیه به نوعروسان، جذب 888 حامی برای ایتام و محسنین و تشرف سالمندان به حرم حضرت معصومه(س) به‌عنوان برنامه‌های مشترک کمیته امداد و کانون خدمت رضوی در دهه کرامت خبرداد.
حمایت 888 خیر از ایتام و محسنین قم
حمایت 888 خیر از ایتام و محسنین قم
به گزارش قم نیوز محسن مسعودیان راد، مدیرکل کمیته امداد استان قم با تبریک ایام خجسته دهه کرامت و ولادت با سعادت کریمه اهل‌بیت (ع) حضرت فاطمه معصومه (س) و ثامن الحجج، حضرت امام علی بن موسی الرضا (ع) گفت: این نهاد با مشارکت کانون خدمت رضوی برنامه های متعددی انجام داده و بخشی از آنها هم در حال انجام است.

وی از تعامل کمیته امداد استان قم با کانون خدمت رضوی برای جذب 888 حامی ایتام و محسنین تحت حمایت این نهاد، در این دهه مبارک خبر داد و افزود: از جمله برنامه هایی که در روزهای آینده برگزار خواهد شد اهدای 176 کمک جهیزیه و هدیه ازدواج به نوعروسان و دامادهای تحت حمایت کمیته امداد استان قم در حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) است.

مسعودیان راد، با اشاره به لزوم توجه بیش از پیش به سالمندان، تصریح کرد: در این دهه مبارک، امدادگران این نهاد و خادمیاران رضوی با پرچم متبرک آستان قدس رضوی در منازل افراد سالمند حاضر می شوند و از آنها دلجویی می کنند.

وی ادامه داد: تشرف افراد سالمند و زمین‌گیری که به تازگی به حرم حضرت معصومه (س) مشرف نشده‌اند نیز از جمله برنامه های مشترک کمیته امداد و کانون خدمت رضوی استان قم است که هم اکنون در حال انجام است.

مدیرکل کمیته امداد استان قم با معرفی محله امامزاده سیدعلی به عنوان محله امام رضایی های دهه کرامت بیان کرد: در ایام دهه کرامت در این محله، غرفه های مشاوره ازدواج و خانواده، اشتغال و کارآفرینی، حقوقی و تحصیلی مستقر و آماده ارائه خدمات به مردم هستند.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcjtxevouqeymz.fsfu.html
نام شما
آدرس ايميل شما