دوشنبه ۱۶ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۸:۰۸
کد مطلب : 104639

نظارت بر 4 هزار واحد فروشگاهی و 900 نانوانی با مشارکت مردم در قم

قم نيوز : رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قم گفت: سعی کردیم از ظرفیت مردم در حوزه نظارت به خوبی استفاده شود تا بتوانیم به شیوه مطلوب بر چهار هزار واحد فروشگاهی و ۹۰۰ واحد نانوایی فعال قم نظارت کنیم.
نظارت بر 4 هزار واحد فروشگاهی و 900 نانوانی با مشارکت مردم در قم
نظارت بر 4 هزار واحد فروشگاهی و 900 نانوانی با مشارکت مردم در قم
به گزارش قم نیوز محمد رضا حاجی رضا رئیس سازمان جهاد کشاورزی قم امروز در دیدار با حجت‌الاسلام والمسلمین حسن ربانی نماینده ولی‌فقیه در وزارت جهاد کشاورزی که در قم انجام شد، گزارشی از وضعیت کشاورزی استان ارائه کرد و گفت: ۱۰۴ هزار هکتار ظرفیت کشاورزی در استان قم وجود دارد که با ورود علم و دانش باید ظرفیت تولید و بدنه کشاورزی حفظ شود.

وی با اشاره به اینکه استان قم از ظرفیت خوبی در دام برخوردار است گفت: ۱۲۰۰ واحد دامداری در دامشهر مستقر هستند و دامشهر از قطب‌های مهم دام در کشور است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قم با اشاره به اجرای طرح مردمی‌سازی یارانه‌ها گفت: در راستای حمایت از دامدران، مرغداران و آبزی‌پروران تاکنون با تلاش همکاران در این سازمان و بانک کشاورزی ۱۵ میلیارد تومان تسهیلات به این افراد پرداخت شده و این روند تا پایان درخواست‌ها ادامه خواهد داشت.

وی در پایان ضمن مهم خواندن نظارت بر توزیع اقلام اساسی گفت: سعی کردیم از ظرفیت مردم در حوزه نظارت به خوبی استفاده شود تا بتوانیم به بهترین شکل بر چهار هزار واحد فروشگاهی و ۹۰۰ واحد نانوایی فعال قم نظارت کنیم.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcaeyn6o49nwi1.k5k4.html
نام شما
آدرس ايميل شما