قم نيوز : تولیت آستان حضرت فاطمه معصومه (س) گفت: ایجاد هم‌افزایی و تعامل بین دستگاه‌های متولی برای نهادینه کردن فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر ضروری است.
هم‌افزایی دستگاه‌ها برای نهادینه کردن امر به معروف ضروری است
هم‌افزایی دستگاه‌ها برای نهادینه کردن امر به معروف ضروری است
به گزارش قم نیوز آیت الله سید محمد سعیدی ظهر چهارشنبه در جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر قم در حرم حضرت معصومه (س) ضمن ضروری خواندن هم افزایی و تعامل بین دستگاه‌ها برای نهادینه کردن فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر اظهار داشت: مجموعه‌های دست اندرکار در استان قم می‌بایست علاوه بر مسئولیتی که در زمینه امر به معروف دارند، کارهای بیشتری را نیز انجام دهند و کارها را با یکدیگر تقسیم کنند.

تولیت آستان حضرت فاطمه معصومه (س) تاکید کرد: راه‌های رسیدن به هدف در امر به معروف و نهی از منکر را باید طی کنیم و در این بین باید زمینه اوقات فراغت و همچنین تفریح جوانان را فراهم کرد و پس از آن از آنها انتظار داشت به ارزش‌های دینی توجه کنند.

سعیدی ارائه طرحی برای مردمی کردن امر به معروف و نهی از منکر از سوی دستگاه‌ها و نهادهای فرهنگی را خواستار شد و افزود: این طرح‌ها سپس باید تجمیع شود و نهادها نیز بر همین مبنا فعالیت خود را در حوزه امر به معروف شروع کنند.

وی ضمن تاکید بر اینکه جوانان باید جوانی کنند، اما ما آنها را هدایت، راهنمایی و کمک کنیم گفت: از کارهای شکلی، صوری و احساسی برای امر به معروف و نهی از منکر پرهیز شود.

تولیت آستان حضرت فاطمه معصومه (س) در ادامه بیان کرد: وقتی جلسات روضه روضه اباعبدالله (ع) برپا می‌شود از آن برای تبیین اهداف قیام حضرت که همان اقامه امر به معروف است، استفاده شود یا وقتی یک راهپیمایی انجام می‌شود نیز در پی آن یک کار اساسی برای تحقق اهداف مورد نظر صورت گیرد.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdce7e8zxjh87oi.b9bj.html
نام شما
آدرس ايميل شما