قم نيوز : معاون هماهنگی امور زائرین استانداری گفت:فرماندهی میدان مراسم اربعین به فرماندار قم سپرده شد و مسئولیت هماهنگی موضوعات مربوط به میزبانی از زائران اربعین با فرماندار قم است.
مسئولیت هماهنگی میزبانی از زائران اربعین با فرماندار قم است
مسئولیت هماهنگی میزبانی از زائران اربعین با فرماندار قم است
به گزارش قم نیوز ابوالقاسم مقیمی ظهر شنبه در جلسه شورای اداری استان قم که در سالن کرامت استانداری قم برگزار شد با اشاره به کاهش آمار مبتلایان به ویروس کرونا و پیش بینی حضور میلیونی زائران پاکستانی، افغانستانی و زائران از شهرهای دیگر در ایام اربعین در شهر قم، اظهار کرد: حجم ورود زائران ایرانی و غیرایرانی به قم بعد از کاهش محدودیت‌های کرونایی بالا رفته که این موضوع ضرورت آماده سازی زیرساخت‌های گردشگری از جمله ناوگان حمل و نقل عمومی، مراکز اقامتی و تابلوهای راهنمای چندزبانه را بیش از پیش نمایان کرده است.

وی با تاکید بر اینکه با نظر و درخواست مجموعه مدیریت استان، فرماندهی میدان مراسم اربعین به فرماندار قم سپرده شد، ابراز کرد: از این پس مسئولیت هماهنگی موضوعات مربوط به میزبانی از زائران اربعین با فرماندار قم است و سایر دستگاه‌های اجرایی و خدماتی باید همکاری و همراهی با ستاد مردمی اربعین داشته باشد.

معاون هماهنگی امور زائرین استانداری قم با تاکید بر اینکه شهرداری به تنهایی توانایی فضاسازی و متناسب سازی شهری را ندارد، گفت: لازم است تمام ادارات و دستگاه‌ها با تشکیل ستاد اربعین نسبت به آذین بندی ساختمان‌های محل خدمت خود اقدام کنند.

مقیمی با تاکید بر اینکه توسعه گردشگری زیارت آورده قابل توجهی برای معیشت و اقتصاد استان خواهد داشت، خاطرنشان کرد: خیابان انقلاب به عنوان یکی از مراکز تجمع زائران غیرایرانی از نظر انتظامی وضعیت مناسبی ندارد و لازم است کمیته انتظامی ستاد اربعین برای این خیابان تدابیر ویژه داشته باشد.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcjoievouqeyyz.fsfu.html
نام شما
آدرس ايميل شما