يکشنبه ۱۲ تير ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۰۱
کد مطلب : 105095
منبع : قم نیوز

پنج واحد صنعتی دراستان قم آماده افتتاح است

قم نيوز : رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت قم گفت: در راستای افزایش توان تولید در تیرماه جاری، پنج واحد صنعتی دراین استان به بهره برداری می‌رسد.
پنج واحد صنعتی دراستان قم آماده افتتاح است
پنج واحد صنعتی دراستان قم آماده افتتاح است
به گزارش قم نیوز اکبر ابدالی رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت قم بیان کرد: این واحدهای صنعتی با سرمایه‌گذاری نزدیک به پنج‌هزار میلیارد ریال و ایجاد اشتغال برای ۲۹۸ نفر در قم آغاز به کار می‌کنند و با بهره‌برداری از آن‌ها توان استان در زمینه تولید محصولاتی همچون ظروف یکبار مصرف از کاغذ و مقوا،‌ ورق کامپوند و گرانول پلیمری، انواع پریفرم و سایر اقلام صنعتی، افزایش می‌یابد.

وی افزود: برنامه افتتاح واحدهای صنعتی درقم طی سال‌جاری به مناسبت‌های مختلف همچون هفته دولت در شهریورماه و سالروز پیروزی انقلاب اسلامی در ۲۲ بهمن‌ماه نیز ادامه می‌یابد و بخش صنعت استان در مسیر تقویت توان تولید و اشتغالزایی از همه ظرفیت‌های در اختیار خود استفاده خواهد کرد.

وی ادامه داد: هم‌اکنون نیز سطح فعالیت‌های تولیدی در قم به نقطه‌ای رسیده‌است که شمار قابل توجهی از واحدهای صنعتی برای توسعه فعالیت خود نیازمند نیروی کار جدید هستند و بازار کار خوبی برای افراد علاقه‌مند به اشتغال در بخش‌های صنعتی و تولیدی در قم به وجود آمده‌است.

ابدالی تاکید کرد: افزایش تعداد واحدهای صنعتی، تنوع محصولات تولید شده و نیاز کارخانه‌ها به نیروی انسانی همه نشان از آن دارد که بخش صنعت قم از نظر کمی با رشد چشمگیری مواجه‌شده و اکنون نیاز است که علاوه بر آن به بحث عمق بخشی به فعالیت‌های صنعتی در استان به صورت ویژه توجه شود.

وی افزود: در همین رابطه تلاش خواهیم کرد تا سرمایه‌گذاری‌های صنعتی در قم بیشتر در بخش تولید محصولات راهبردی، دانش‌بنیان، پاک و مورد نیاز کشور باشد و در این خصوص حمایت‌های لازم نیز از افراد علاقه‌مند به انجام فعالیت‌های تولیدی در قم به‌عمل خواهد آمد.


انتهای پیام / 106
https://qomnews.ir/vdchwmnzm23nvvd.tft2.html
نام شما
آدرس ايميل شما