چهارشنبه ۱۵ تير ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۰۵
کد مطلب : 105153
منبع : قم نیوز

تزریق دز یادآور واکسن کرونا جدی گرفته شود

قم نيوز : معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی قم با تاکید بر اینکه از بین رفتن ویروس کرونا یک تصور اشتباه است، گفت: ضمن رعایت نکات بهداشتی، تزریق دز یادآور کرونا نیز باید جدی گرفته شود.
تزریق دز یادآور واکسن کرونا جدی گرفته شود
تزریق دز یادآور واکسن کرونا جدی گرفته شود
به گزارش قم نیوز سیامک محبی معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی قم با اشاره به مناسبت های پیش رو اظهار داشت: با توجه به بازگشت حجاج بیت الله الحرام، مراسم های محرم و صفر، گردهمایی عظیم اربعین حسینی، بازگشایی مدارس و دانشگاه ها، تزریق دز یادآور واکسن کرونا ضروری است. 

وی افزود: تمامی افراد در گروههای سنی بالای ۱۸سال که ۶ ماه از تزریق دز سوم واکسن کرونا آنها گذشته است در اسرع وقت نسبت به تزریق دز چهارم اقدام نمایند. همشهریان گرامی می توانند با مراجعه به مراکز و پایگاههای سلامت و خانه های بهداشت در شهر و روستا واکسن خود را دریافت نمایند. 

رئیس مرکز بهداشت استان ضمن تاکید بر لزوم تداوم استفاده از ماسک و رعایت شیوه نامه های بهداشتی گفت: در جهت جلوگیری از شیوع کرونا و سویه های جدید آن لازم است همشهریان گرامی به ویژه گروه های پرخطر هنگام حضور در فضاهای بسته، تجمعات و مراسم ها در خصوص استفاده از ماسک و رعایت شیوه نامه های بهداشتی اهتمام ویژه داشته باشند.

انتهای پیام / 106
https://qomnews.ir/vdccppqs12bqxs8.ala2.html
نام شما
آدرس ايميل شما