پنجشنبه ۶ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۴۱
کد مطلب : 105487
منبع : قم نیوز

امدادرسانی به سیل زدگان در جعفرآباد قم

قم نيوز : مدیرعامل جمعیت هلال احمر قم از امدارسانی به سیل زدگان روستای جعفرآباد توسط ۱۰ تیم عملیاتی امداد و نجات خبر داد.
امدادرسانی به سیل زدگان در جعفرآباد قم
امدادرسانی به سیل زدگان در جعفرآباد قم
به گزارش قم نیوز محمد رضا بهرامی گفت: در پی بارش‌های سیل آسای شب گذشته روستای جعفرآباد  بخش مرکزی قم ۱۰ تیم ۳ نفره عملیاتی به این بخش اعزام شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قم افزود: در ابتدا با توجه به ارزیابی اولیه تیم واکنش سریع هلال احمر قم و همکاری پلیس راهور و راهداری و نیرو‌های مردمی اقدام به مسدود کردن اتوبان قم به گرمسار نمودیم که منجر به نجات نزدیک به ۵۰۰ خودرو در مسیر سیل شد.

بهرامی با اشاره به اینکه در این عملیات که از ساعت ۲۳/۳۰ شب گذشته آغاز گردیده به ۱۴۹ نفر در پایگاه امداد جاده‌ای گرمسار، مسجد و مدرسه روستای اطراف جعفر آباد اسکان اضطرای داده شد،ادامه داد: در این امدادرسانی ۸ خودرو عملیاتی، ۵ دستگاه موتور آب و ۲ ست نجات به کارگیری شده و همچنین ۲۰ دستگاه چادر امدادی، ۳۰۰ پتو و ۲۷۰ بسته غذایی به منطقه عملیاتی ارسال شده است.

او عنوان کرد: تخریب دیوار‌های منزل و آبگرفتی چندین خانه و مسدود شدن راه اصلی ورود به روستا بخشی از خساراتی بود که در حادثه آبگرفتی روستای جعفرآباد بخش مرکزی رخ داد.


انتهای پیام / 106
https://qomnews.ir/vdcc4pqsm2bqx08.ala2.html
نام شما
آدرس ايميل شما