دوشنبه ۲۷ آذر ۱۳۹۱ ساعت ۰۹:۵۷
کد مطلب : 10564

منوریل مطالبه اصلی مردم در پردیسان است

قم نيوز : قم نیوز: رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر قم گفت: منوریل مطالبه اصلی مردم به ویژه در پردیسان است.
منوریل مطالبه اصلی مردم در پردیسان است
به گزارش قم نیوز، عباس ذاکریان امروز در مراسم تجلیل از فعالان عرصه حمل و نقل قم که در سینما وتوس برگزار شد در ارتباط با ضرورت تغییر نگرش درباره فعالیت‌های ترافیکی بیان کرد: خیلی از رفتارهای ما از شهروندان عادی گرفته تا مدیران هیچ دلیل و منطقی ندارد و چون این کار از قبل انجام می‌گرفته ما نیز یاد گرفته‌ایم که آن را انجام دهیم.

وی ادامه داد: در یک نمونه عینی طرح محدودیت ترافیک را برای مرکز شهر اجرا کرده و می‌گوییم مرکز شهر خیلی شلوغ شده و نمی‌توانیم پاسخگو باشیم برای همین باید محدودیت اجرا کرده و برای خودروهای مجاز برچسب چاپ می‌کنیم.

رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای شهر قم افزود: ما همه این کارها را انجام می‌دهیم، اما از سوی دیگر در همین محدوده بافت مرکزی شهر یک ساختمان تجاری می‌سازیم که ایجاد تقاضای سفر به این محدوده را تشدید می‌کند.

شبکه معابر قم تکمیل نیست

ذاکریان اذعان داشت: ما در بخشی از معابر نیازمند توسعه هستیم چرا که شبکه معابر ما تکمیل نیست و متأسفانه در زمینه شبکه ترافیک شهری بخشی از طرح‌های ما هنوز به مرحله اجرا نرسیده است.

وی اضافه کرد: یکی از فعالیت‌هایی که ما در زمینه تسهیل خدمات شهری انجام دادیم، ساخت شهر پردیسان بود و این شهر که افق ۳۰۰ هزار نفر جمعیت برای آن مدنظر قرار گرفته است تنها یک مسیر دسترسی دارد.

عضو شورای شهر قم افزود: اگر یک تصادف در این مسیر اتفاق بیفتد، کل بلوار ممکن است مسدود شده و در این صورت با مشکل مواجه خواهیم شد.

وی ابراز داشت: در زمینه حل این مشکل طرح‌هایی در نظر گرفته شده اما هنوز این طرح‌ها انجام نشده است.

ذاکریان در پایان بیان کرد: یکی دیگر از طرح‌هایی که باید به آن توجه شود پروژه منوریل است و باید توجه داشته باشیم که منوریل مطالبه اصلی مردم به ویژه ساکنان پردیسان است.

انتهای پیام/115/
https://qomnews.ir/vdcfjtdy.w6dxvagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما