دوشنبه ۳۱ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۵:۳۲
کد مطلب : 105945

افتتاح پایگاه بهداشت بصیرت در پردیسان به مناسبت هفته دولت

قم نيوز : رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: به مناسبت هفته دولت پایگاه بهداشت بصیرت در پردیسان که از سال 1398 مراحل ساخت آن آغاز شده بود، با 540 متر زیربنا و 6 میلیارد تومان اعتبار یکی از پروژه‌های افتتاحی در هفته دولت است.
افتتاح پایگاه بهداشت بصیرت در پردیسان به مناسبت هفته دولت
افتتاح پایگاه بهداشت بصیرت در پردیسان به مناسبت هفته دولت
به گزارش قم نیوز مهدی مصری در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به پروژه‌های قابل‌افتتاح دانشگاه علوم پزشکی قم در هفته دولت اظهار داشت: خانه بهداشت روستای اسلام‌آباد قنوات که ساخت آن از سال 1396 آغاز شده بود، با 154 متر زیربنا و اعتباری بالغ‌بر 600 میلیون تومان در هفته دولت افتتاح می‌شود.

وی افزود: پایگاه بهداشت بصیرت در پردیسان نیز که از سال 1398 مراحل ساخت آن آغاز شده بود، با 540 متر زیربنا و 6 میلیارد تومان اعتبار از پروژه‌های دیگر هفته دولت است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم دیگر پروژه‌های گرامیداشت این هفته را بیان کرد و گفت: دیگر پروژه مربوط به احداث سالن آمفی‌تئاتر و فضای آموزشی بیمارستان فرقانی قم بوده که مراحل اجرایی آن از سال 1398 آغاز و در 250 مترمربع زیربنا و یک میلیارد و 200 میلیون تومان اعتبار مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت.

مصری با تأکید بر اینکه احداث تصفیه‌خانه فاضلاب مربوط به این دانشگاه از سال 1399 کلید خورده و 402 مترمربع زیربنا دارد تصریح کرد: سه میلیارد تومان برای آن اعتبار در نظر گرفته‌شده است.

وی یادآور شد: تکمیل پروژه خط انتقال فاضلاب پردیس دانشگاه علوم پزشکی قم با 700 میلیون تومان اعتبار از دیگر پروژه‌های قابل‌افتتاح در هفته دولت است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم خاطرنشان کرد: راه‌اندازی سامانه 3116 بازرسی دانشگاه و همچنین رونمایی از محصولات فناور محور مرکز رشد فناوری سلامت دو پروژه دیگر در دست انجام است.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcbasb8srhbg9p.uiur.html
نام شما
آدرس ايميل شما